אפליקציית ביטוח חדשה לנהגים צעירים (בני 17 עד 24) שנוהגים ברכב שלא בבעלותם - עשויה לשנות את האופן שבו הורים משלמים על ביטוח רכב לילד.
חברת הביטוח ליברה השיקה את אפליקציית Chik שמאפשרת להורה או לילד לקנות ביטוח רכב יומי, ללא תלות בחברה המבטחת את הרכב. כלומר: הרכב יכול להיות מבוטח בחברה שאינה ליברה והנוסע הצעיר בכל זאת יכול להפעיל את הביטוח היומי באפליקציית ליברה. העלות: 30 שקל ליום. תוקף הביטוח פג אחרי יום ויש לחדש אותו במקרה הצורך. העלות היא לעד שלושה נהגים צעירים ברכב. כלומר, אם להורים יש שלושה ילדים בגילי 24-17, נהגים צעירים, שנוהגים ברכב של ההורים, כולם יכולים לנהוג בו ביום אחד על אותו ביטוח, צריך רק להפעיל אותו כל פעם על שם הנוהג. העלות תישאר 30 שקל ל־24 שעות לכולם יחד.
אין התחייבות לשימוש - אפשר להשתמש באפליקציה פעם בחודש או פעם בשנה. אין תשלום קבוע והרישום לאפליקציה הוא חד פעמי עם ת"ז של הנהג הצעיר, פרטי הרכב ובעל הפוליסה ואמצעי תשלום.
כשהילד מפעיל את הביטוח דרך האפליקציה, ההורה מקבל סמס: "הופעל ביטוח על רכב X". פרטי התשלום יישלחו במייל להורה. התשלום יכול להיות על ההורה, או באמצעות כרטיס האשראי של הילד. אם נהג צעיר משתמש שלוש פעמים בשבוע ברכב, עלות השירות תגיע ל־4,680 שקל בשנה. לא בהכרח זול.