לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית שבמסגרתו רשת יינות ביתן תפצה את לקוחותיה בסך של 12 מיליון שקל.
התובענה הייצוגית הוגשה בשנת 2016 נגד רשת יינות ביתן, במסגרתה טען המבקש באמצעות עוה"ד חגי קלעי ואוהד רוזן כי היא הפרה, כביכול, את חובותיה בכך שגבתה ביתר מלקוחותיה באופן שיטתי בארבע דרכי פעולה: חיוב הלקוחות בסכום העולה על הסכום שהוצג להם במסגרת ההזמנה, חיוב הלקוחות בגין מוצרים חליפיים יקרים יותר מאלו שהוזמנו, חיוב הלקוחות בגין מוצרים שלא הוזמנו וחיוב הלקוחות בגין מוצרים שסופקו במשקל העולה על המשקל שהוזמן.
הרשת טענה מנגד כי ככל שנפלו תקלות בחיוב, מדובר בתקלות נקודתיות, כי אי־ההתאמות הנטענות הן זניחות וכי עומדות לה הגנות לרבות מכוח תקנון השירות של הרשת, שהתקלות הנקודתיות אינן תוצאה של מדיניות ועוד. הצדדים פנו להליך גישור נוסף והגיעו בסופו של יום להסדר פשרה שכפוף לאישור בית המשפט. במסגרת הסדר הפשרה הוסכם כי קבוצת התובעים המיוצגת היא כל מי שרכש מוצרים מהרשת באינטרנט וחויב שלא על פי המחיר כפי שצוין באתר האינטרנט.