2 צפייה בגלריה
yk13806934
yk13806934
טל חובש ויובל בן נריה

• דסק הקולינריה של בועות מדווח כי שף יובל בן נריה פתח מחדש את מסעדת היוקרה התל־אביבית a אחרי שנסגרה מאז המלחמה והפכה, יחד עם טאיזו, לחלק ממערך התנדבותי של הסעדה לפצועים, חיילים, מפונים ובני משפחות החטופים. טאיזו כבר פועלת כשלושה חודשים ואחרי קליטה נרחבת של עובדים עם הפתיחה מחדש של a, גייס בן נריה את קייטרינג פלפל, שעימו חבר בשיתופי פעולה בתחום האירועים, ובישל יחד עם טל חובש, מבעלי פלפל, ארוחה מלאה לבני משפחות החטופים ולמתנדבים. הארוחה יצאה לפועל גם בזכות תרומה של משרד עורכי הדין ש. הורוביץ וקרן ויולה.
עכשיו הם מחכים ומקווים לבשל את הארוחה הבאה, לחטופים שיחזרו מהשבי.

2 צפייה בגלריה
yk13806793
yk13806793
(עופר חיות | צילום: תיירות עין זיוון)

עופר חיות (55) מונה למנכ"ל כפר הנופש "תיירות עין זיוון" בצפון הגולן, שהיה סגור מ־7 באוקטובר, ובימים אלה פתח את שעריו.
• "זיכרון עוטף", תערוכה של בצלאל אמנות ועיצוב ירושלים, יצאה לדרך במתחם שרונה בת"א, ומציגה בין השאר איורים מאזור העוטף הפורח לפני המלחמה. עד כה גויסו 1.2 מיליון שקל לקרן שורש המטפלת בתושבים.
(חבצלת דמארי)
• תערוכת "תקווה – HOPE" של הידידים הצעירים משנקר תיפתח ב־3 במארס במרכז וייל, כפר שמריהו. גלעד אופיר אוצר את התערוכה שבה לוקחים חלק בוגרי בית הספר לאמנות רב־תחומית. 60% מהכנסות מכירת העבודות יוקדשו לתמיכה באמנים מאזורים שנפגעו במלחמה, ו־40% ישולמו לאמנים המציגים.
• כוכבי "חולי אהבה" שעלתה ברשת הפתיעו את הצוותים הרפואיים שהוזמנו להקרנת בכורה מיוחדת שנערכה באיכילוב והודו להם על פועלם מסביב לשעון בימים אלה ובכלל להצלת חיים. את ההקרנה אירח פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי תל אביב (איכילוב) בו צולמה הסדרה ושחלק מעלילתה נכתב בהשראת סיפורו האישי.
• ביקורופא ומרפאת מיראז' הוציאו לדרך מוקד רפואי לחיילים בדימונה. היו: ראש העירייה בני ביטון, מנכ"לית ביקורופא רנית רנד סרוקה ורע"ן שר"פ, סא"ל ד"ר יניב אלזם.
• 40 מנכ"ליות ומדעניות התכנסו ב"פורום המנהיגות הנשית של ישראל" לדיונים בסימן המלחמה, על חיזוק והצמחת שדרת המנהיגות הנשית בארץ.
DAROM של יקב יתיר ועמותת חוות רימון מוציאים מארז יין לטובת קידום הקמה של חוות טיפול בתושבי הדרום וכוחות הביטחון.
• רשת PLANET תקיים ביום שני הבא מרתון הקרנות מיוחד, במהלכו תציג את שני סרטי "חולית" בזה אחר זה. האירוע יתקיים במתחמי ה־IMAX וה־VIP בראשל"צ, חיפה ואילון.
• בטקס חגיגי נחנך ביתן הדבש המחודש במוזיאון העמק בקיבוץ יפעת, הפרויקט לחידוש התצוגה במימון מועצת הדבש והוועד המנהל של המוזיאון. השתתפו: אופי רייך מנכ"ל מועצת הדבש, איריס גרומן מנהלת מוזיאון העמק, יו"ר מועצת הדבש אבי אלקיס, שי יזרעאלי סגן ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, דבוראים ועוד.
בקטנה
• רב בריח תעניק חסות לטניסאית מיקה בוחניק.
אלעד אפרגן, בעלי חברת ישראל אירופה, קיים הרצאה בהתנדבות על "יזמות והגעה לחופש כלכלי מבוסס נדל"ן" בפני לוחמי גולני במילואים באגמון החולה.
• פורטינט אירחה תלמידי תיכון ליום העשרה בתחום אבטחת הסייבר.
• חברת הפינטק גלובל רמיט עברה מרעננה למגדל מניבים בכפר־סבא.
לירון כץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי ברשת מחסני חשמל, אירח אירוע עם המילטון, שבו הכריז על סדרת חדשה של קורקינטים חשמליים מדגם דוקאטי.
• טקס הנחת אבן פינה נערך לקראת הקמת מפעל היבשה של התעשייה האווירית בבאר־שבע, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. צפוי לאכלס 500 עובדים.
• יקב קסטל אירח את יקב דלתון בערב אינטימי ללקוחות היקבים, במהלכו סיפרו הייננים את הסיפורים מאחורי העשייה וההיסטוריה המשפחתית של היקבים.
מינויים
גלי מיכאלי מונתה לוועד מנהל של עמותת גנים טובים, התומכת בנשאיות BRCA.
נעמה שלו מונתה לחברת הנהלה ומנהלת שיווק ואסטרטגיה בקבוצת Sodexo ישראל.
• ד"ר אל"מ תומר קולר מונה לראש אגף רפואה שניונית במאוחדת.
יואב שחם מונה לסמנכ"ל דאטה בחברת הסייבר קלארוטי (Claroty).
דנה ברנזון מונתה למנהלת ScienceAbroad Campus, מרכז הלימודים הווירטואלי החדש של ארגון המדענים הישראלים בחו"ל.
לילך בר דוד מונתה לסמנכ"לית שיווק ותקשורת של מכבי תנועה עולמית והמכביה ה־22.
תשאירו טיפ
צחי אוחיון, מנכ"ל ובעלים שותף במותג אופנת הגברים Candid: "ממליץ על אמורה מיו בת"א, מסעדה איטלקית אותנטית ומיוחדת. המנה האהובה עליי באופן אישי היא פסטה ציה ג'וליה".
הזמינו אתכם?
יום חמישי, לשכת עורכי הדין בת"א, ד"ר אבי רובינשטיין, נוירוכירורג ועורך דין, מוציא לאור את ספרו "הניתוח הצליח החולה מת – רשלנות רפואית ותוצאותיה". בין המשתתפים: שופטת בית המשפט העליון דפנה ברק־ארז, המשנה לנשיאה (בדימוס) אליקים רובינשטיין והשופט המחוזי צבי ויצמן. באמנותי: נגנים מהתזמורת הפילהרמונית.
מדרגות לגן עדן
חברת מובילאיי אירחה ילדי מפונים מקיבוץ זיקים במסגרת פרויקט "שנת המצווה". הפעילות כללה סדנאות התנדבות עם העובדים, התנסות בסימולטורים ובנסיעות מבחן ברכבים האוטונומיים.