חברת פלאפון במהלך מפתיע: חברת התקשורת החלה למכור היום מוצרי חשמל גדולים תחת המותג Pelephone Home היא כבר מוכרת מוצרים לבית כמו חברות תקשורת אחרות והיא למעשה חברת הסלולר הראשונה שעוברת למכור מוצרי חשמל גדולים. השירות וההובלה: על הספקים.
בין היתר תמכור מקררים, תנורים, קולטי אדים, מדיחים, מכונות ומייבשי כביסה ומזגנים של מוצגים כמו בוש, ווירפול ואלקטרה ותאפשר ללקוחות לשלם דרך החשבונית החודשית (אם הם לקוחות פלאפון) מבלי לפגוע במסגרת האשראי הבנקאית. פלאפון כבר מוכרת סמארטפונים, אביזרים ומוצרי מחשוב וגיימינג.
"זה מנוע צמיחה ומקור להכנסות", הסביר ל"ממון" סמנכ"ל השיווק של פלאפון דרור בהט. "שוק מוצרי החשמל הגדולים מגלגל 5 מיליארד שקל בשנה. דומה בהיקפו לשוק הסמארטפונים. אנחנו גם מרגישים שיש לנו את היכולת והידע לעשות את זה כמו שצריך, לעבוד מול ספקים שהם יבואנים רשמיים, יכולת להביא מגוון טוב עבור הלקוחות במחירים מאוד אטרקטיביים".
מבדיקה שלנו עולה כי המחירים של פלאפון אכן תחרותיים כרגע ודומים למחירים במחסני חשמל. על פי ההערכות בפלאפון, ענף המקררים נאמד ב־1.8 מיליארד שקל מכירות בשנה, מכונות הכביסה 1.2 מיליארד שקל, מדיחי הכלים 600 מיליון שקל בשנה, ומייבשי הכביסה והתנורים כל אחד 300 מיליון שקל.