אחרי הזכייה ההיסטורית במדליית כסף באליפות העולם בשחייה שנערכה בקטאר, אנסטסיה גורבנקו נחתה אתמול בנתב"ג, וקיבלה את הכבוד המגיע לה.
"אני עדיין לא מעכלת", היא סיפרה בהתרגשות. "לא ממש שמעתי את הקריאות נגדנו. בזמן שראיינו אותי אחרי המשחה המראיין אמר לי 'אל תתייחסי, תסתכלי עליי'. זה היה מאוד מרגש. המטרות שלי הן לשבור את השיאים האישיים שלי ולראות לאן זה ייקח אותי".
1 צפייה בגלריה
yk13807468
yk13807468
(גורבנקו אתמול | צילום: שאול גולן)
השחיינית בת ה־20, שהפכה לישראלית הראשונה אי פעם שזוכה במדליה באליפות העולם ומופיעה בארבעה גמרים, הוסיפה: "אם לפני שלושה חודשים היו אומרים לי שאהיה במקום השני בעולם הייתי צוחקת, אבל התאפסתי על עצמי והבנתי שאני רוצה לייצג את ישראל בבמה הכי גדולה – ודווקא במקומות כמו קטאר. ככל שאני מתקדמת אז הלחץ עולה. אני עובדת עם פסיכולוג ספורט וגם הניסיון וההתנסות שלי עוזרים. אני עושה את זה בשבילי ובשביל המדינה, ומזכירה לעצמי את זה כל הזמן. מקווה שזה מראה לילדות הקטנות שהכל אפשרי ושזה מושך אותן לספורט הזה".
ליגת האלופות. המפגש שנראה כמו הצמוד ביותר בשמינית הגמר, אינטר מול אתלטיקו מדריד, יגיש הערב (22.00) הצגה ראשונה בסן סירו. למרות שהספרדים הם מנצחי בית, האיטלקים נראים עדיפים בזכות הכושר האדיר שהוביל אותם לפתוח פער של תשע נקודות מיובנטוס. משחק נוסף: איינדהובן – דורטמונד.
כדורסל נשים. מחזור 14: ראשל"צ - רמלה 87:63, רמה"ש - מכבי ר"ג 77:81, מכבי חיפה - אשדוד 91:71, אס"א ירושלים - חולון 75:59, לב ירושלים - פ"ת 76:93. (רענן וייס)