בבית"ר ירושלים תיכננו למנות את אלמוג כהן למנהל מקצועי ואת ברק יצחקי למאמן לקראת העונה הבאה, אבל שלושת ההפסדים הרצופים תחת גל כהן טרפו את הקלפים - ושני המינויים האלה נכנסו לתוקף כבר אתמול.
1 צפייה בגלריה
yk13807877
yk13807877
(יצחקי וכהן אתמול | צילום: עוז מועלם)
יצחקי אמר במסיבת העיתונאים שבה הוצג רשמית: "הבנתי שבית"ר זה המקום הנכון מבחינתי להגיע אליו, כולם מכירים את הזיקה שלי למועדון. כמובן שבסוף נמדדים בתוצאות, אבל הדרך היא החשובה. המצב שלנו לא טוב. אנחנו נמצאים כפסע ממקום שממנו יורדים ליגה, אבל אני מאמין בסגל שנמצא פה. השחקנים צריכים להבין שהם נמצאים במועדון שהוא אחד הגדולים בישראל. מצד שני, הם צריכים גם להבין איפה הקבוצה נמצאת כרגע ובאיזו סיטואציה. לקחתי את ההזדמנות בשתי ידיים, מקווה להוכיח שההחלטה תסתבר כנכונה".
על הדברים שירצה לשנות: "במשחק האחרון, בדקה ה־93 היו שמונה שחקנים של סכנין ברחבה ורק חמישה שחקנים של בית"ר עשו הגנה. זה לא יכול להיות. נשים דגש על מחויבות ולהיות נאמנים לדרך. אני מכיר את ה־DNA של בית"ר ויודע מה צריך לעשות כדי להחזיר את ההרתעה לטדי".
הבעלים ברק אברמוב הוסיף: "החלטתי שאני רוצה להביא מנהל מקצועי וידעתי שיש אחד שאני רוצה - אלמוג כהן. אני עוקב אחריו מספר עונות והתמוגגתי. בשיחה בינינו הייתה הבנה מאוד טובה. היו לו מספר הצעות אחרות ואני שמח שהוא בחר בנו".