כמעט 55 שנה אחרי ההופעה האחרונה שלהם יחד, כששניים מהארבעה כבר לא בחיים, ממשיך המיתוס של הביטלס להקסים את הוליווד. במה שצפוי להיות אחד הפרויקטים הביוגרפיים השאפתניים בהיסטוריה של תעשיית הסרטים, מתכוון הבמאי הבריטי סם מנדז ("אמריקן ביוטי", "1917" ו"סקייפול" של ג'יימס בונד) לביים ארבע ביוגרפיות נפרדות של חברי הביטלס, שיהיו קשורות זו לזו וייצרו "יקום קולנועי" של הלהקה הפופולרית בהיסטוריה.
עד היום נוצרו כמובן שורה של פרויקטים דוקומנטריים על הביטלס, האחרון וכנראה הבולט שבהם היה Get Back - הסדרה התיעודית המצוינת שיצר הבמאי פיטר ג׳קסון ותיעדה את ההופעה הפומבית האחרונה של הלהקה, על גג בלונדון. זו תהיה הפעם הראשונה שבה פול מקרטני, רינגו סטאר ובני משפחותיהם של ג'ון לנון וג'ורג' הריסון מעניקים זכויות מלאות לסיפור החיים והמוזיקה לתסריט של סרט קולנוע.
1 צפייה בגלריה
yk13809453
yk13809453
(צילום: גטי אימג'ס)
את הפרויקט תפיק חברת "סוני", שניצחה במה שאנשי התעשייה מגדירים כ"אחד המרוצים הכי מטורפים מזה שנים רבות". היא תשתף פעולה עם Apple Corp, החברה שהקימו הביטלס ב־1968 ונמצאת עד היום בבעלות מקרטני וסטאר, ומשפחותיהם של לנון והריסון. "הגשנו את הרעיון להוליווד ויהיה הוגן לומר שהייתה התלהבות גדולה", אמר מנדז לאתר "דדליין הוליווד" שפירסם את הידיעה הראשונה.