לוחם סיירת צנחנים מעוז מורל, שנפצע אנוש בקרב ברצועת עזה לפני כשבוע, מת מפצעיו ואתמול הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.
מורל ז"ל, בן 22 מטלמון, הותיר אחריו הורים, ורדה ואיתן, וחמישה אחים, דוב, אלי, שחר, אלקנה וחנה. האב איתן ספד: "מעוז, עכשיו כשנפלת, מאיפה יהיה לנו את הכוח ששאבנו ממך? כל חייך אנחנו גאים בך, גאים בגבורה שלך, בכוח שלך, בהתמדה שלך, בצניעות ובשקט שלך. אנחנו מתפללים שבמשך כל חיינו נהיה ראויים לך ונעמוד בכל מה שאתה לימדת אותנו".
1 צפייה בגלריה
סמ"ר מעוז מורל (22), טלמון
סמ"ר מעוז מורל (22), טלמון
סמ"ר מעוז מורל ז"ל
האם ורדה נפרדה בכאב: "נולדת בזמן קשה במשפחה שלנו, נתנו לך את השם מעוז כדי שתהיה מקור של כוח עבורנו, ואיזה כוח יש לך. החברים שלך לצוות באו לבקר אותך בבית החולים ולהיפרד ממך. כל אחד מהם סיפר על הכוח הפיזי שלך. פה אחד הם אמרו שאתה היית הכי חזק בצוות".
אחיו של מעוז, דוב, סיפר: "הוא נקרא מעוז כתקווה, תפילה לקב"ה, שייתן לנו דרכו את הכוחות להתמודד עם הכאב והאובדן שחווינו ממש באותו יום בו נולד - היום בו דודה שלי נפטרה".
דוב הוסיף: "מעוז היה בחור מאוד חזק, הוא היה מאגיסט גם בלי מבנה גוף של מאגיסט. הוא נלחם מאז פרוץ המלחמה באופן רצוף ביחד עם חבריו לסיירת צנחנים, וזכה ליציאה אחת הביתה מתחילת המלחמה. הצלחנו להיפרד ממנו כמשפחה, כולנו ביחד, ההורים והאחים, היינו סביב המיטה, ואמרנו 'שמע ישראל'".