1. מחירי הטיסות לחו"ל בפסח צפויים להיות יקרים בעשרות אחוזים לעומת השנה שעברה. למה?
"כי החברות הזרות לא ממהרות לחזור לארץ: חברות הלואו־קוסט בגלל מחירי האגרות הגבוהים כתוצאה מסגירת טרמינל 1, וחברות אחרות בגלל חשש של צוותי אוויר לטוס לכאן או מסיבות פוליטיות".
2 צפייה בגלריה
yk13810889
yk13810889
(צילום: שאטרסטוק)
2. כלומר הכל עניין של היצע וביקוש?
"כן, אנחנו רואים עלייה בביקושים של הישראלים לטיסות, ההיצע נמוך וזה מייקר את המחירים. אני לא צופה לצערי הוזלה משמעותית עד פסח. התקווה שלקראת הקיץ יהיה היצע גדול יותר מצד החברות הזרות והמחירים יירדו".
2 צפייה בגלריה
yk13810336
yk13810336
טלי לאופר | צילום: נעם בן גוריון מוסרי
3. הישראלים באמת חוזרים לטוס?
"בתחילת המלחמה אנשים לא רצו לנסוע ואח"כ, כשכבר רצו, התביישו להיראות כמי שמבלים במלחמה. אנחנו בשלב אחר היום – אנשים מבינים שחיים נורמליים מראים על חוסן אישי ולאומי. לעצור לחלוטין את החיים זה ניצחון לאויבינו, אנשים צריכים אוויר וחופש".
4. מה בנוגע לתיירות פנים?
"תיירות פנים היא מכלול, זה לא רק בתי מלון. היא מסתמכת גם על אטרקציות ומסעדות, כל אלו פחות קיימות כרגע מאחר שבתי המלון מארחים מפונים. המצב של כלל העוסקים בתיירות הפנים בכי רע. יש לנו כוונה ליזום ביחד עם משרד התיירות מהלכים לשיפור המצב".
5. עדיין עדיף לרכוש חבילות מסוכני נסיעות בעידן האינטרנט והבינה המלאכותית?
"כן, בגלל מותר האדם על המכונה, וזאת לא רק סיסמה. אם יש משהו שמשבר הקורונה והמלחמה הזאת חידדו לצרכן הישראלי זה שברגע האמת, אין כמו גב אנושי ואדם מקצועי שיכול לחלץ, לסייע, וגם לטפל בהחזרים".