נבחרת ישראל תתחיל הערב (21.15) את הדרך לאליפות אירופה 2025, כשתפגוש בליסבון את נבחרת פורטוגל. ביום ראשון היא תשחק בסלובניה. טורניר המוקדמות יימשך שנה, כשהחלון הבא, שבו ישראל תשחק פעמיים מול אוקראינה, יתקיים בנובמבר. שלוש הראשונות מבין ארבע הנבחרות בבית יעפילו לטורניר, שיתקיים בקפריסין, לטביה, פינלנד ופולין.
השחקנים והצוות המקצועי, בראשות המאמן אריאל בית הלחמי, נפגשו לראשונה רק בנמל התעופה ביום שני והספיקו לערוך שלושה אימונים בלבד, בניגוד לחלונות קודמים שבהם הסגל נפגש מספר ימים לפני כן והתחבר על הפרקט.
בנבחרת מייחסים חשיבות גדולה לייצוג המדינה לאור המלחמה, ובין האימונים נערך גם טקס בהשתתפות שגריר ישראל בפורטוגל דרור שפירא, ובו אנשי הצוות והשחקנים לבשו חולצות של מטה החטופים, ענדו דסקיות ועמדו דקת דומייה.
לאומית. כפר־קאסם – צפת 89:87 (בהארכה), רמה"ש – מעלה־אדומים 90:96 (בהארכה), אשקלון – ראשל"צ 96:83. (ספי פסטרנק)

שמינית גמר הגביע נגד יום הבחירות

המשטרה הודיעה לשר הספורט ולשר לביטחון לאומי כי לא תוכל לאבטח את אירועי הספורט שייערכו ביום שלישי, יום הבחירות לרשויות המקומיות. מדובר בארבעה משחקים בשמינית גמר הגביע בכדורגל, לצד מפגש בליגת העל בכדורסל בין מכבי ת"א למכבי ר"ג. המשטרה פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה לדחיית המשחקים, ונענתה בשלילה.
מהמשטרה נמסר: "במהלך יום הבחירות יפעלו 19 אלף שוטרים ושוטרות, ולא ניתן יהיה להציב כוחות משטרה באירועי הספורט". ההתאחדות: "קיבלנו את המכתב מהמפכ"ל, ואנחנו פועלים מול כלל הגורמים הרלוונטיים על מנת לקבל החלטה מושכלת". (מאיר תורג'מן)
כדוריד. רמה"ש – הפ' ראשל"צ 28:30, הרצליה – מוצקין 28:33, מכ' ת"א – חולון 32:28. (ספי פסטרנק)