מס שפתיים

ואם כבר באדום עסקינן – אי־אפשר להתעלם מכך שבכל הטקסים האחרונים (עיינו ערך הגראמי וה־BFTA) כולן היו עם שפתון אדום, החל מטיילור סוויפט דרך קיילי מינוג ועד ללילי קולינס. התחייה שלו, אגב, מגיעה אחרי כמה שנים של שלטון הגוונים החיוורים, והיא תואמת את הלך הרוח הכללי שבו נשים הן אלו שעומדות בקדמת הבמה במגוון תחומים.

שעת ריכוז

טיפול נקודתי קצר באמפולות לשיקום, לחידוש ולהחייאה איננו המצאה חדשה, אבל לתחושתי, דווקא עכשיו, הוא בדיוק מה שעור הפנים צריך. הנה כמה אפשרויות:
1. להעצמת הלחות, אמפולות עם חומצה היאלורונית, 139 שקל (10 יחידות), Gerovital
2. לחידוש והבהרת העור, Dark spot solution 399 שקל (28 יחידות), קיהלס
3. לטיפול אנטי־אייג'ינג, 10 DAYS EXPRESS TREATMENT, 249 שקל (20 יחידות), PAYOT

מש"קית חוויה

מודה, אני בן אדם נוסטלגי, לכן היומן שלי הוא כזה של פעם שכותבים בו עם עיפרון, והיום למשל כבר סימנתי בו דייט עם עצמי לסוף השבוע הבא, אז יתקיים ABOUT US by karina שאולי קוראים לו יריד' אבל בעיניי זו חוויה כייפית סתם להסתובב שם, כי מעבר למעצבי האופנה שיציגו בו והכלים לבית שעושים לי חשק לארח, אפשר גם להיות ספונטניים ולהתקעקע, לחדש את הבוטוקס, לשתות קפה או לאכול בפוד טראק "הדרוזית" של האחים ענבר ואוהד יפת, שהוא מילואימניק שחזר משירות ארוך.
9-8/3, בית המכולות בנמל יפו. פרטים בעמוד האינסטגרם about.us.fair

אישה עם אדום

מודה, כאחת שקשה לה לשלב אדום במלתחה (וממש לא מהסיבות של אהדת קבוצת ספורט מסוימת), חשבתי שעם כל הכבוד לזה שהוא הצבע הכי לוהט של הרגע, צריך לחשוב איך נכון להכניס אותו לארון הבגדים. כי זה שיש פריטים מהממים בחנויות לא אומר שיהיה לי נכון פשוט לקנות אותם. אז הנה כמה הצעות הגשה שבאמת עושות לי חשק למדוד – וזו כבר התקדמות מטאורית!