יום הבחירות לרשויות המקומיות הוא יום שבתון והזדמנות מצוינת לבילוי זוגי או משפחתי. הנה כמה הצעות:
ערבה: בערבה הדרומית מזמינים לסיורים ופעילויות במחיר מיוחד של 10 שקלים בלבד לפעילות: כרטיס כניסה לפארק תמנע; כרטיס כניסה לחי בר יטבתה; פעילות אקולוגית ב"אקו כיף" לוטן או סיור בבריכות הפלמינגו. לחלק מהפעילויות יש להירשם מראש, פרטים ושעות באתר: aravadesert.co.il.
תל־אביב: בנמל תל־אביב, במבנה 1, תתקיים מכירת עודפי מותגים ובגדי יד שנייה איכותיים כחדשים במחירים של 10־40 שקל. כל ההכנסות ייתרמו לשיקום בית הגלגלים לילדים וצעירים עם מוגבלות פיזית בעוטף עזה (10:00־17:00). דיזנגוף סנטר יערוך את יריד "לבחור במילואימניקים", ובו יפעלו כ־30 דוכני אופנה, לייף סטייל, פרחים, מזון ועוד של בעלי עסקים מרחבי הארץ שגויסו למילואים (10:00־18:00).
ירושלים: מגדל דוד מזמין לראשונה את הציבור הרחב לעלות לצריח המגדל, המינרט, שסגור בדרך כלל, ולצפות בנוף יוצא הדופן הנשקף ממנו. עוד ביום הבחירות, סיורים תיאטרליים לכל המשפחה, סיור שקיעה על הגגות, סיורים מודרכים וביקור בגלריות החדשות של המוזיאון.
חיפה: במדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, מציעים כמה פעילויות ליום הבוחר: "מופע משפחות מאירות", סדנת "דומה אך שונה", התערוכה החדשה "נוסעים בזרם" ובה רכב חשמלי תלוי הפוך, המעניק מבט ייחודי ואינטראקטיבי על חלקיו הפנימיים, ותערוכת הקסמים "Fool Me".