קבוצת קריסטלינו, המשווקת את Dreame בישראל – משיקה שואב האבק הרובוטי המתקדם – Dreame BOT L20 Ultra – השואב הגאון שלומד את הבית בטכנולוגיית ניווט חכמה Ai, לומד את הבית בעזרת טכנולוגית הניווט התלת ממדית החכמה Pathfinder‎ , המאפשרת מיפוי מהיר ותכנון נתיבים מדויקים באור ובחושך. כמו כן, משלב מערכת לייזר למיפוי חכם ומצלמת HD שמשדרת לייב מהבית. עוצמת שאיבה של 7000PA עם סוללת 6400 MAH.
מברשת הסיליקון הראשית מורמת בזמן שאיבת הרצפה על מנת למנוע בלאי ולחסוך בעוצמת הרעש ועובדת בזמן עלייה על השטיח.
Dreame BOT L20 Ultra , יודע לשלוף את המקרצפות ולנקות צמוד לפאנלים וגם שואב שטיחים ללא סחבות . כאשר מיכל המים הנקיים מכיל 4 ליטר, בעוד מיכל המים המשומשים 4.5 ליטר.
חומר הניקוי מובנה בתחנת העגינה של השואב הרובוטי החדש .ריקון האבק הוא אוטומטי דו ממדי לשקית ריקון 3.2 ליטר . הניקוי העצמי של המקרצפות מתבצע בעזרת חימום בסוף העבודה כדי למנוע ריחות של עובש טחב ורטיבות.
המחיר: 5,490 שקל
1 צפייה בגלריה
yk13813901
yk13813901
(צילום: יח"צ)
מה חשבנו? ראשית, באמצעות אפליקציה אפשר לשלוט ולהתאים את הניקיון לאופי הבית וללוח הזמנים, ובאמצעות מפה תלת־ממדית ניתן לכוונן את הביצוע ואת שגרת הניקוי של השואב הרובוטי, על בסיס יומיומי קבוע. ניתן ליצור בה קירות וירטואליים, להגדיר אזורים לניקוי להגדיר טווח ניקוי ולאחר כל אזור לחזור לנקות את עצמו ולהמשיך לאזור הבא והכל דרך הטלפון הנייד. השואב גם יודע לעלות על שטיחים. לפני התחלת הפעולה יש למלא ראשית מים במכל ולהוסיף לו נוזל ניקוי שמצורף באריזה (אסור להשתמש בנוזל ניקוי מקציף או בכל תכשיר אחר). החיסרון שלנוזל המצורף אין ניחוח, כך שאם חלמתם על דירה נקייה וגם ריחנית, את זה לא תקבלו. אחרי הורדת האפליקציה לנייד, השואב סורק את כל הבית ולומד את החדרים, אבל כן הזזנו חפצים שהיוו מכשול כמו נעליים וצעצועים.
הציון: 8.5
שורה תחתונה: ביצועים מצוינים. השואב/שוטף הרובוטי עושה את העבודה, אבל זה לא מדמה עדיין את הספונג'ה של דלי עם הרבה מים.