עזבו את כלל ההוצאות בעידן טוד בולי – שזה סכום גבוה ממילא. בקיץ האחרון, מאוריסיו פוצ'טינו הגיע לצ'לסי הכושלת עם סגל יקר להחריד, ואז עוד קיבל רכש בסך כולל של יותר מ־350 מיליון יורו. אלו מספרים מופרזים ומגוחכים, מועדונים שניצלו את הגב הכלכלי וההיסטריה של הקבוצה והקפיצו מחירים. יכול להיות שהערב (17.00) בולי יקבל רגע ראשון של נחת, אם צ'לסי תנצח בוומבלי את ליברפול בגמר גביע הליגה. זה לא מסוג התארים שבמועדון מכוונים אליהם, אבל גם זה משהו.
1 צפייה בגלריה
yk13813997
yk13813997
(פוצ'טינו. ביקש שהשופטים לא יעזרו לקלופ | צילום: רויטרס, JASON CAIRNDUFF)
צ'לסי הפכה לבדיחה עולמית. הבנייה חסרת הפשר שלה יצרה סגל ביזארי ולא מאוזן, שכמעט כל שחקן בו עלה הון – הרבה מעבר לשווי האמיתי שלו. גם פוצ'טינו לא הצליח לעשות סדר, וצ'לסי אמורה להחמיץ את אירופה בפעם השנייה ברציפות (מדורגת במקום העשירי באנגליה). אלמלא פגיעה אחת בלבד ברכש – הקשר המבריק קול פאלמר שהגיע ממנצ'סטר סיטי עבור 50 מיליון יורו ומציל את הקבוצה פעם אחר פעם – כנראה שפוצ'טינו כבר לא היה שם.

בוז צורם מהיציעים

הוא פגיע מאוד, המנג'ר הארגנטינאי. במקום להתעסק בקבוצה שלו, שנחותה מליברפול למרות מכת הפציעות הקשה אצל מוליכת הטבלה, הוא בחר בהתבכיינות: "יהיה לחץ גדול על האנשים שרוצים לראות את ליברפול מצליחה בגלל שיורגן קלופ עוזב בסוף העונה. צריך להיות בטוחים שהמשחק יהיה שוויוני וכל החלטה תהיה הוגנת". או בקיצור – פוצ'טינו רמז שבאנגליה מנסים לסדר לקלופ עונת פרידה מושלמת, כולל השופטים.
המצב בסטמפורד ברידג' לא בריא. ההתבטאויות של פוצ'טינו הצטרפו לבקשה מהקהל ומהתקשורת – "אל תשפטו אותי לפי תארים" – אבל אמירה כזו מקטינה את היכולת העלובה של הקבוצה. מעבר לכך, באנגליה מדווחים שהוא זועם על ההנהלה שלא סידרה לו חיזוק להתקפה בינואר. האוהדים כבר שרקו בוז לשחקנים אחרי ההפסד 4:2 לוולבס, ואם מצרפים לכך את העובדה שלפני פחות מחודש ליברפול הביסה אותה 1:4 – מקבלים קבוצה שלא ממש מרגישה חגיגית רגע לפני גמר גביע.
אתמול בליגה, מנצ'סטר סיטי התקרבה למרחק נקודה מליברפול עם 0:1 בבורנמות'.
אוסטריה. הראשונה רד בול זלצבורג הביסה את האחרונה לוסטנאו 0:7, עם שער ובישול של אוסקר גלוך.