מהלך ההפרטה של מעונות היום של נעמת נדחה בשנה, בגבעתיים בלבד: הורי מעון היום בגבעתיים, שאמור היה להפוך בשנת הלימודים הבאה לגן פרטי בתשלום גבוה, קיבלו הודעה לפיה המהלך נדחה מספטמבר 2024 לספטמבר 2025. גם משרד העבודה שלח הודעה לנרשמים למעונות היום בגבעתיים לפיה המעון חזר לרשימת מעונות הסמל: מעונות מפוקחים שזכאים גם לסבסוד עבור נרשמים שעומדים בקריטריוני הסבסוד.
נעמת תיכננה להפוך שלושה גנים לפרטיים, בשלוש ערים שונות: גבעתיים, רמת־גן והרצליה, במהלך תקדימי עבור הארגון. לטענתה המדינה לא תומכת מספיק במעונות היום, שמספקים חינוך מפוקח ומסובסד לגילי 3-0 והיא תהפוך את חלקם לפרטיים ותפתח גנים חדשים פרטיים – כדי להוסיף כסף לקופתה ולהציל את מעונות היום הנותרים.
במעונות משלמים מקסימום כ־3,800 שקל לחודש ולרוב פחות מכך.
נעמת התקפלה אחרי שהמהלך נעשה בחיפזון: היא הודיעה לצוות הגן ולהורים ביום ההרשמה לשנה הבאה ולכאורה לא נתנה להם זמן ראוי להתכונן. בנוסף, העירייה היא הבעלים של המבנה ולא בטוח שנעמת יכולה לשנות את הייעוד של הגן באופן חד־צדדי.
לגבי הרצליה, נעמת ממשיכה בתוכניתה להפוך את מעון היום לגן פרטי בתשלום גבוה וללא סבסוד: היא יוצאת מהמעון שלה בעיר ופותחת גן במיקום חדש שיפעל כגן מפוקח אך פרטי, בשכר לימוד גבוה. עם זאת, בעירייה ככל הנראה מתכוונים להפעיל את המעון שנעמת עזבה, כמעון סמל, תחת חסות העירייה או באמצעות מפעיל חיצוני, כך שיהיה פתרון.
נעמת ממשיכה בתוכניתה גם ברמת־גן, שם לא ברור עדיין מה מתכננת העירייה לעשות.
מנעמת נמסר בתגובה: "אנחנו שמחות שעיריית גבעתיים נרתמה לסייע ומאפשרת לנו להכין את המהלך ולספק פתרונות לכל הילדים וההורים. נעמת ממשיכה במהלך בהרצליה וברמת־גן".