אדיר מילר
במופע סטנדאפ ואלתורים, הערב ב־20:30 בבמת האומה. קונספט ייחודי לתרבות, מוזיקה וקולינריה שנוצר ביוזמת ובהפקת מרכז הקונגרסים, בנייני האומה. מחיר כרטיס: 149 שקל.
עיר מקלט
תערוכה חדשה במרכז אדמונד דה רוטשילד, שמציגה את תל־אביב כעיר קונספטואלית, שבדרכים שונות עוטפת את אלה שחיים בה. האוצרת: רעות ברנע. כניסה ללא תשלום.
נשימה
מופע של תיאטרון מסתורין (התיאטרון הירושלמי), המשלב בין מיצבי סאונד, וידיאו ארט, שירה, נגינה ותנועה. הערב במתחם ארנה בהרצליה. מחיר: 80 שקל.
פילהרמוניה רחובות
תארח את הפסנתרן דניאל צ'ובאנו לרסיטל חגיגי. הערב בשעה 20:30 באולם מרכז מורשת, כחלק מסדרת הקונצרטים "אגדת פסנתר".
תיאטרון אספקלריא
"שבעה באוקטובר", הצגת יחיד של חגי לובר. מופע המבוסס על סיפורים אמיתיים של אנשים שאיבדו את יקיריהם, בשילוב וידיאו. יום ראשון, באולם תמוז בבאר־שבע. מחיר כרטיס: 60 שקל
גרשווין גרסת המהפכה.
"תזמורת המהפכה", בניהולם האמנותי של זהר שרון ורועי אופנהיים. חגיגה בשלוש מערכות, כל מערכה מציגה זווית אמנותית ייחודית של יוצר ישראלי המתכתב עם יצירות של גרשווין. יום ראשון, 18:00 ו־ 20:30, היכל אמנויות הבמה הרצליה. מחיר כרטיס: 225 שקל.
"רדיו תפילות"
(רדיו ותערוכה), פרויקט מיוחד של גלריה שכטר. תוקם תערוכה ייחודית בצורת בית תפילה עתידני, ומרכז שידור של תחנת רדיו. המבקרים יוזמנו להיכנס לבית התפילה ולהקשיב למוזיקה ופודקסטים. יתקיימו גם אירועי מדיטציה, הקראת תפילות ומופעים מוזיקליים. החל מהערב ועד סוף מאי, רחוב שלוש 42 תל־אביב. הכניסה חופשית.