בעלי הפועל ת"א דייויד מינצברג כינס אתמול מסיבת עיתונאים בזום, שבה התייחס לחשיפת "ידיעות אחרונות" ו־ynet על כך שאמיר כבירי בדרך חזרה לקבוצה, הפעם כספונסר.
"אנחנו יודעים שהוא דיבר על הרצון שלו לתת חסות למועדון", אמר מינצברג. "במהלך העונה הספונסר שלנו עזב בגלל המלחמה, וזה מקור מימון משמעותי. כבירי ניגש אלינו והציע להיות ספונסר. שוב, לא מדובר במכירה של הקבוצה, אבל זה דבר שאי־אפשר להקל בו ראש, צריך לכבד את זה. מה שהיה בעבר לא חשוב, הפתרון הוא להיות ביחד".
1 צפייה בגלריה
yk13815686
yk13815686
("לא מוכרים את הקבוצה". דייויד מינצברג | צילום: עוז מועלם)
על יוסי אבוקסיס: "דיברנו במשך עשר דקות לפני שהוא מונה למאמן. התחייבנו לטווח הארוך, וגם עכשיו המחויבות שלנו זהה. היו לנו הרבה פציעות לאחרונה. יוסי יקבל הזדמנות לבנות קבוצה, אנחנו נרגשים לקראת העתיד. הוא המאמן הכי טוב בארץ".
על חן סול: "יש לנו מנהל ספורטיבי מדהים, ההחתמה הראשונה שלו הייתה של חוסה רודריגס, השחקן הכי טוב בישראל, שעזב אותנו ביום האחרון של חלון ההעברות. חן בנה את אחת הקבוצות הטובות ביותר שהיו להפועל בעשור האחרון".
מינצברג נשאל אם יישאר אם הקבוצה תרד ליגה: "כן, אבל אני משוכנע שזה לא יקרה ונשרוד בליגה - אבל בכל מצב אנחנו לא הולכים לשום מקום". על התקציב בעונה הבאה: "אני לא יודע לענות על זה עדיין. אם לא יהיה לנו ספונסר התקציב בטוח יהיה נמוך יותר".

גביע: הגדולות מול הלאומיות

על הנייר, שלוש הגדולות של הכדורגל הישראלי אמורות לדלג הערב בקלילות לרבע גמר גביע המדינה, אבל כפי שמלמדת ההיסטוריה, אף אחת מהן לא יכולה לזלזל ביריבה – גם אם היא מגיעה מהליגה הלאומית.
החגיגה תתחיל ב־19.30, כשהפועל באר־שבע תארח את עירוני טבריה, אחת המועמדות לעלייה לליגת העל.
הפועל אום אל פאחם, שהדהימה את מכבי ת"א לפני ארבע שנים בסיבוב ח', תנסה (20.00) לשחזר את הסנסציה בביתה מול מכבי חיפה.
הצהובים של רובי קין יפגשו (20.30) בסוג של דרבי את מכבי יפו, גם היא מצמרת הליגה השנייה.