שמינייה באוויר. החופש מהיורוליג עשה רק טוב למכבי ת"א, שרושמת ניצחון ליגה שמיני ברציפות, הפעם 71:88 בזיסמן על עירוני ר"ג, ולראשונה העונה היא עולה למקום הראשון. המארחת ערכה לפני המשחק טקס לזכרו של שחקנה בעבר, ליאור ליובין ז"ל, בהשתתפות אלמנתו, ילדיו והוריו, וחנכה יציע על שמו.
שובו של בלאט. הצהובים הגיעו ללא רומן סורקין הפצוע וג'ון דיברתולומאו ששוהה בארה"ב בעקבות פטירת סבתו. תמיר בלאט, ששוחרר לבקשתו ממשחקי הנבחרת בעקבות כאבי גב, עלה בחמישייה ושיחק 31 דקות, בהן רשם 10 נקודות, 5 ריבאונדים ו־4 אסיסטים. ג'ייק כהן, שהוביל ריצת 2:19 במחצית השנייה, הצטיין עם 19 נקודות ו־7 ריבאונדים.
1 צפייה בגלריה
yk13819457
yk13819457
(צילום: עוז מועלם)
בכורה מוצלחת. שחקניו של שמוליק ברנר התקשו עם שמונה שחקנים בלבד בסגל, אחרי שאלכס המילטון שוחרר, ונפלו מהרגליים לקראת הסיום. איתי מושקוביץ קיבל בבכורה 23 דקות ותרם 12 נקודות.
עבירה טכנית. הצהובים עברו אתמול על תקנון הליגה. הסיבה: קבוצה שרושמת חמישה זרים מחויבת לרשום כנגד שישה ישראלים, והצהובים רשמו חמישה בלבד.
במקרים חריגים מועדון אמור לבקש אישור מיוחד לעלות עם מספר ישראלים חסר, אולם במכבי ת"א לא עשו זאת ככל הנראה. קטש אמר בסיום: "זה לא משהו שהייתי מודע לו, נעשה בדק בית אצלנו".