מאבק מרובע. אם מישהו חשב להשאיר את הפועל חולון מחוץ למשוואה, הוא קיבל הוכחה ברורה שמאבק האליפות העונה הולך להיות מרובע. לפגרת הנבחרת יצאו הסגולים עם ניצחון גדול על הפועל ת"א, ואתמול נתנו הצהרת כוונות רצינית עם 72:73 יוקרתי בארנה, שקטע רצף חמישה הפסדים שלהם להפועל ירושלים. החבורה של עמית שרף עלתה ללא סי־ג'יי האריס, ג'סטין סמית' ושון דאוסון, אבל זה לא מנע ממנה לנצח.
1 צפייה בגלריה
yk13818374
yk13818374
(קאנצוריס מתוסכל. ירושלים לא מתרוממת | צילום: אלכס קולומויסקי)
בידיים שלו. קווין הרווי להט עם 26 נקודות ושבעה ריבאונדים, אבל הדקות האחרונות שוב היו שייכות לווינר הגדול דרו קרופורד, שהכריע במו ידיו את המפגש בין הנציגות בליגת האלופות.
ספידי בהילוך איטי. בירושלים זה כבר נראה כמו משבר, עם הפסד רביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים, כולל למכבי ת"א במחזור הקודם. לפחות בזירה המקומית, איליאס קאנצוריס עדיין לא מצא את הנוסחה לעלות על המסלול, והקבוצה שלו כבר במקום השביעי.
הבעיה הגדולה של ירושלים שהיא לא יודעת להרוג משחקים, מאפשרת ליריבות לנגוס בהפרש ומאבדת את הקשיחות מימי אלכסנדר דז'יקיץ'. גם הרכש החדש נמרוד לוי לא עזר ורשם בכורה חלשה עם ארבע נקודות ושני ריבאונדים. וכשספידי סמית' מסיים עם שש נקודות וארבעה אסיסטים ב־29 דקות, לא פלא שירושלים נראית אבודה.
יש מחליף. ובינתיים הפועל ת"א מצאה מחליף לאקסבייר מנפורד המושעה לאחר שנכשל בבדיקת סמים: הגארד המתאזרח דאסטי האנאס (30, 1.91 מ'), שהתחיל את העונה בנס־ציונה.