בני לם השיג ניצחון ראשון בהפועל פ"ת, 0:4 על בני־יהודה בשמינית גמר גביע המדינה, והמוליכה הלאומית קריית־שמונה הדיחה את הפועל רמה"ש עם 1:2 דרמטי בדקה ה־97.
הקבוצה מהמקום האחרון בליגת העל הייתה עדיפה על זו מצמרת הלאומית וגם ההרחקה של גיא סביליה כבר בדקה ה־15 עזרה לה, אבל את השערים פ"ת הבקיעה רק במחצית השנייה: ניקו אנטוניץ' (54), אבי ריקן (74), אופק אושר (79) ואיתי שכטר (87).
בן רייכרט הוא אחד משחקני המפתח של רמה"ש, אבל יש לו מנגנון הרס עצמי. אתמול הוא ספג כרטיס אדום רביעי העונה, מה שעלה לרמה"ש ביוקר. ריצ'רד קולה כבש לרמה"ש כבר בדקה הראשונה, אבל רועי זיקרי השווה דקתיים מאוחר יותר. בדקה ה־84 רייכרט שלח מרפק לפניו של דודו טויטו והורחק בהתערבות ה־VAR, ועאיד חבשי (97) הכריע את המשחק בפנדל. (ספי פסטרנק)
ליגת העל בכדורסל. הפועל אילת כבר ב־0:3 תחת יוריצה גולמאץ, אחרי שניצחה את גליל עליון 69:72 בעפולה. אלייז'ה סטיוארט וג'יימס פלדין הובילו את הקבוצות עם 24 נקודות. תובע האיגוד, עו"ד איתמר ליפנר, החליט להעמיד לדין את אקסבייר מנפורד מהפועל ת"א ודיישון בוקר מהפועל אילת, שבבדיקת סמים נמצאו בדמם שרידי קנאביס, ומבקש להרחיקם לארבעה חודשים.
עונש כבד. קשרה הצרפתי של יובנטוס, פול פוגבה (30), הורחק לארבע שנים אחרי שחומרים אסורים התגלו בדמו. השחקן הודיע כי יפנה לבית הדין לערעורים בספורט.