חלוץ סלטיק ונבחרת ישראל, ליאל עבדה (22), סגר את תנאיו בשארלוט מה־MLS והוא אמור לחתום בימים הקרובים על חוזה לשלוש שנים תמורת 1.5 מיליון דולר לעונה. שארלוט תשלם עבורו לסקוטים 5 מיליון דולר.
סלטיק לא רצתה שעבדה יעזוב, אך המצב עם האוהדים לא הותיר לה ברירה אחרי שהם הניפו ביציעים דגלי פלסטין ושלטים פרו־פלסטיניים, מה שגרם למתיחות עם עבדה שלא שיחק בתקופה האחרונה.
(נדב צנציפר)

אנגליה: מהפך במנצ'סטר

יונייטד פינטזה על הפתעה בדרבי של מנצ'סטר כאשר עלתה ליתרון מוקדם מפצצה פנטסטית של מרקוס רשפורד (8), אבל המארחת סיטי הפכה עם פיל פודן (56 ו־80) וארלינג הולאנד (91). סיטי שנייה במרחק נקודה מהמוליכה ליברפול.
עשרה מחזורים לסיום בגרמניה, לברקוזן פתחה פער של עשר נקודות על באיירן מינכן עם 0:2 בקלן. באזרבייג'ן, ניר ברדע כבש בדקה ה־91 את שער הניצחון עבור סבאייל, שחזרה בחוץ מ־2:0 ל־2:3 על גבאלה (שלזכותה אוסמה חלאיילה כבש את השני).

כדורסל נשים: הצגה כפולה בגביע

אחד מאירועי השיא של כדורסל הנשים הישראלי ייערך הערב בבית מכבי בראשל"צ, עם שני משחקי חצי גמר גביע המדינה. המשחק הראשון (17.00) יפגיש שתי יריבות ותיקות - אליצור רמלה ורמה"ש. רמלה מחזיקה במאזן מושלם בליגת העל (0:15) ובמשחק הבודד מול האדומות העונה הביסה את יריבתה 63:88.
בהצגה השנייה (19.15) יתמודדו הפועל ראשל"צ והפועל לב ירושלים, עבורה מדובר בהופעת בכורה במעמד בעונתה הראשונה אי פעם בליגת העל. ירושלים מדורגת שנייה וניצחה פעמיים את ראשל"צ. (רענן וייס)

מרתון: אמרה נוסע לטוקיו

איימרו עלמיה סיים שביעי במרתון טוקיו לפני אליוד קיפצ'וגה, האלוף האולימפי מריו וטוקיו שהגיע עשירי, אבל התוצאה (2:06.27 שעות) לא הספיקה לו כדי לעקוף את גירמה אמרה, שייצג את ישראל באולימפיאדת פריז יחד עם מארו טפרי וגשאו איילה. לונה צ'מטאי סלפטר לא סיימה את הריצה, אבל היא כבר הבטיחה את מקומה בפריז. (אבינעם פורת)