זה היה באוויר, ובכל זאת בבית"ר ירושלים קיבלו בהלם את החלטת בית הדין המשמעתי של ההתאחדות להפחית נקודה נוספת ממאזנה בעקבות התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות במהלך המשחק נגד מכבי חיפה בטדי לפני פחות מחודש. בנוסף נקנסה הקבוצה ב־49,500 שקל בגין הדלקת אמצעים פירוטכניים ביציע והשלכת אמצעים פירוטכניים ומצתים, שאחד מהם פגע בגבו של עוזר השופט. לפני פתיחת העונה הופחתו כבר ממאזנה של בית"ר ארבע נקודות בעקבות אירועי גמר גביע המדינה.
בית הדין כתב בהחלטתו: "זאת הפעם ה־19 בה הקבוצה עומדת לדין ומורשעת, הרי שראוי היה להפעיל את העונש על תנאי במלואו. למרות זאת, החלטנו לקבל את עמדת התובע, ולמרות היעדר כל פעולה אקטיבית מצד הנאשמת כלפי האוהדים לגזור עליה עונש חלקי. נזהיר את הנאשמת וההנהלה כי אם האוהדים לא יתעשתו במהרה, עלול הדבר להוביל בפעם הבא להפעלת העונש המותנה הפסוק - הפחתת שתי נקודות נוספות".
מבית"ר נמסר בתגובה: "תקנון ההתאחדות שאושר על ידי בעלי הקבוצות היה אמור להגיע יחד עם פעילות אכיפה משמעותית מצד גורמי החוק. לצערנו הדבר לא קרה והקבוצות נותרו ללא הגנה מצד החוק. מועד הוצאת ההחלטה ביום של משחק כל כך חשוב ומשמעותי למועדון הוא בעייתי".
גביע המדינה. שלב שמינית הגמר יסתיים הערב עם שלושת המשחקים שנדחו מהשבוע שעבר בגלל הבחירות לרשויות המקומיות. בדו־קרב בין שתי קבוצות מהלאומית תארח (18.00) נוף הגליל את הפועל ראשל"צ והמאמן החדש שלה עופר טסלפפה. במשחקים על טהרת ליגת העל: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (19.00), הפועל חיפה - מכבי פ"ת (19.30).