• אפליקציית הניווט הישראלית Waze שבבעלות גוגל מוסיפה תכונות חדשות שיקלו על המשתמשים. בין השאר על הניווט בכיכרות עם מספר נתיבים, במקום ההנחיה המבלבלת כיום ("צא ביציאה השלישית"), אזהרות לפני עקומות חדות ולפני במפרים ופסי האטה. (ישראל וולמן)
ישראלה שטיר, בעלי קבוצת שטיר לכנסים ותערוכות וסגנית נשיא לשכות המסחר בישראל, הסירה את מועמדותה בבחירות לנשיא איגוד לשכות המסחר במקומו של אוריאל לין הפורש. שטיר איחדה כוחות עם שחר תורג'מן, יו"ר קבוצת בריל ויו"ר התאגדות רשתות המסחר, המתמודד על נשיאות לשכות המסחר. (נווית זומר)
1 צפייה בגלריה
yk13829030
yk13829030
(צילום: אביב חופי)
רועי פישר מונה למנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה במקומו של אוהד כהן שפרש מהשירות הציבורי לאחר 27 שנה.
• נשים נוהגות טוב יותר: חברת הביטוח AIG עלתה בקמפיין ליום האישה הבינלאומי עם המסקנה הזו אחרי מחקר שערכה שערכה על 140 אלף נהגות ונהגים המבוטחים אצלה לאורך השנים.
• בעקבות עלייה בביקוש: מותג השוקולד הטבעוני פנדה עובר למפעל חדש שמסוגל לייצר כ־100 אלף מוצרים ביממה. המפעל החדש ממוקם בקיבוץ גבע. לדברי דניאל ואליה ברקת, מייסדי החברה: "זוהי נקודת מפנה חשובה בהתפתחות המותג שהחל את דרכו לפני שמונה שנים במטבח הביתי שלנו".
• רשת SACARA שבבעלות משפחת גולברי, פתחה חנות קונספט ייעודית לפורים בקניון עופר הגדול בפ"ת, בהשקעה של 500 אלף ש'. בחנות מוצעים מוצרי איפור, טיפוח, ואביזרים לחג.