קלאב מד "פרג'לטו ויה לאטה" שבאיטליה הוא כפר נופש במתכונת הכל כלול המיועד למשפחות ולזוגות שמחפשים שילוב בין אקסטרים מטורף לבין ספא מפנק עם נוף משכר להרים מושלגים. האתר נמצא במרחק שלוש שעות נסיעה משדה התעופה של מילאנו, בקצה האלפים בפיימונטה, ובלב אזור הסקי השני בגודלו באירופה.
1 צפייה בגלריה
yk13828753
yk13828753
(צילום: Club Med)
באתר יש עשרים בקתות בגדלים שונים, שעל גגותיהן השלג נערם, ויחד עם אורחי המלון הלבושים בחליפות סקי שיקיות המקום נראה כגלויית חורף שנשלחה מהרפתקאה קסומה. במקום יש שתי מסעדות שאליהן צריך להזמין מקום 24 שעות מראש. יש אפשרות לסקי IN סקי OUT (יציאה לגלישה ממתחם הקלאב מד), חדר ציוד שמספק מגלשים, נעליים, קסדה, מגני ידיים למתחילים, ועוד. יש שיעורי גלישה הכלולים בחבילה, והכי חשוב - בעזרת הצמיד שתקבלו ביום הראשון ניתן לשתות ולאכול בבר שבלובי ובבופה המרכזי בלי הגבלה לאורך כל שעות היום.
אלו שהאקסטרים אינו מנת חלקם יוכלו ליהנות ממתקני הספא הכוללים ג'קוזי לרגליים, סאונות רטובות וחמות, מקלחות בטמפרטורות שונות, חדר מנוחה ומגון טיפולים במחירים שונים. (הספא הוא בתוספת תשלום של 15 יורו).
במהלך השבוע יש לקלאב מד הסעות לעיירה הסמוכה והמושלגת סיסטירה שבה יש מסעדות על ההר, ברים, חנויות ונוף מרהיב למסלולי הגלישה למי שלא מעוניין להגיע אליהם ברכבל אלה רק לצפות מהצד ולשתות את המשקה המקומי של האתר - בומברדינו.
"פרג'לטו ויה לאטה" הוא כפר נופש המיועד בעיקר למשפחות, שיספק לכם מנוחה מחייבת הרחק מהחדשות. השלג ממכר, ואת ההתרגשות מהאקסטרים שמספקת הגלישה על ההרים הלבנים קשה להסביר במילים, תצטרכו לנסות בעצמכם. / ליאור אוחנה