הפועל ת"א חזרה לפסגה בזירה המקומית עם ניצחון קליל שני ברציפות השבוע, 80:99 על בני הרצליה בהיכל קבוצת שלמה.
דאסטי הנאס, שהאדומים טעו לחשוב שיירשם כישראלי ובכך עברו על תקנון המינהלת כשכללו בטופס המשחק חמישה ישראלים בלבד, רשם בכורה מוצלחת כשב־15 דקות קלע תשע נקודות ואסף ארבעה ריבאונדים, אבל מעל כולם היה ג'יילן הורד שהצטיין עם 22 נקודות. בר טימור שבר שיא קריירה בפרגון לחבריו עם 16 אסיסטים. מהצד השני, לבני הרצליה לא היה מענה בצבע, לאחר שאלכסנדר דצ'ביץ' יצא בחמש עבירות.
אורן אהרוני קיווה לפתיחה טובה יותר על הקווים של הפועל באר־שבע, אבל ראה את ג'יי־פי טוקוטו (20 נקודות ב־80 אחוז מהשדה) מוביל את מכבי ר"ג לניצחון 78:86.
ליגת האלופות. הפועל ירושלים חוזרת לזירה האירופית אחרי חודש של פגרה כשתפגוש הערב (22.00) במשחק חוץ את טנריפה במסגרת מחזור 4 בטופ 16. האדומים מדורגים במקום הראשון בבית עם מאזן של 0:3, וניצחון נוסף יבטיח להם למעשה את הכרטיס לרבע הגמר. (אפרת עמורבן)

קופנהגן בכוננות ספיגה

הערב (22.00) בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, לא נראה שקופנהגן תהיה מסוגלת להפוך במנצ'סטר את ההפסד 3:1 מהמשחק הראשון – והיא נמצאת בכוננות ספיגה. המשחק הצמוד יותר צפוי להיות בברנבאו, למרות שריאל מדריד עדיין פייבוריטית ברורה.
הבלאנקוס, שניצחו את לייפציג 0:1 בגרמניה, צריכים לשים לב לפוטנציאל הנפיץ של היריבה – שה־1:4 שלה על בוכום בשבת כלל שלושה שערים תוך ארבע דקות במהלך המחצית השנייה.
שייט. ישראל זכתה בכרטיס אולימפי בדגם הלייזר לנשים, אחרי פסילה של השייטת מפורטוגל. שי קקון צפויה לצאת לפריז לאולימפיאדה השנייה שלה, אך צריכה לחכות לאישור הסופי של האיגוד.
כדורעף. רבע גמר הפלייאוף, משחק 1: מטה־אשר/עכו - רחובות 0:3, מכבי ת"א - קריית־אתא 0:3, הוד־השרון - המעפיל 1:3, אשדוד - כפר־סבא 0:3. (ספי פסטרנק)