בעקבות הקריאות של רוסיה להרחקת ישראל מהמשחקים בפריז, נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, תומאס באך, הבהיר חד־משמעית: זה לא יקרה.
באך אמר בשיחה עם התקשורת: "אין בכלל שאלה בנוגע להשתתפות של ישראל בפריז". כשנשאל על הניסיון הרוסי להשוות בין המלחמה בעזה לבין סכסוכי גבולות אחרים, באך השיב: "זו פרשנות צינית של המציאות. רוסיה מתעלמת בבירור מכך שאילצה אותנו לפעול לאחר שפלשה לאוקראינה וסיפחה שטחים ממנה. מדהים שהניסיון להשעות את ישראל מגיע מאותה ממשלה שעמדה מאחורי מערכת סימום שיטתי של ספורטאים".

יורוליג: להמשיך במומנטום

סימני התאוששות במכבי ת"א: רצף ההצלחות בליגה החזיר את הביטחון, והקבוצה השיגה ניצחון חשוב על אלבה ברלין באירופה. עם זאת, המצב עדין מאוד – הצהובים מדורגים במקום התשיעי ביורוליג במאזן 13:14 – וניצחון הערב (21.05) בבלגרד על ז'לגיריס קובנה במסגרת המחזור ה־28 נראה הכרחי. מכבי ניצחה בליטא 70:78 בסיבוב הראשון, אך מאז ז'לגיריס (16:11) מינתה את אנדראה טרינקיירי למאמן והתייצבה מעט.
רומן סורקין הפצוע שוב ייעדר, ההחלטה לגבי תמיר בלאט הסובל מפציעה בברך תתקבל רק סמוך לפתיחת המשחק. (אפרת עמורבן)

ליגת העל בכדורסל: ליף על הכוונת

הפועל ת"א פנתה לטי־ג'יי ליף (26, 2.08), הפורוורד של בייג'ינג דאקס, ששיחק בנבחרות הצעירות של ישראל ולא ייחשב כמתאזרח או זר. ליף יסיים את העונה ב־6 באפריל אם קבוצתו לא תעלה לפלייאוף בסין.
במשחק ביתי של גליל עליון, שהתקיים בהיכל קבוצת שלמה בת"א, עפולה ניצחה 79:94. מרסלוס ארלינגטון קלע 24 נקודות למנצחת, ליאור קררה 26 מצד שני. (אפרת עמורבן)