טעם של פעם

כשקים קרדשיאן הגיעה לתצוגה של בלנסיאגה לפני כשבועיים עם שמלה שעליה "כאילו" נשכח הטיקט, נזכרתי איך ג'וליה רוברטס הקדימה אותה בסרט "מיסטיק פיצה" לפני 35 שנה – במהלכו היא רכשה שמלה שלא יכלה להרשות לעצמה, לבשה עם הטיקט ותיכננה להחזיר אותה. אבל עזבו, מה שיותר חשוב זה הסטייל בסרט, שנראה כאילו הוא ממש מהיום, החל מחולצות פסים, דרך שמלות עם פפיונים ועד לסריגים אדומים.

שיא אולימפי

כל מי שמשוטטת דרך קבע ברשתות החברתיות יודעת שלא מעט מומחים ברפואת העור ממליצים שם על סרומים מבוססי ויטמין C. הסיבה: היתרונות העצומים הגלומים בו להארת העור, מיצוק, הבהרת כתמי שמש, הגנה מרדיקלים חופשיים ועוד. אבל, הבעיה היא שהמולקולה שלו לא יציבה ויכולה להתחמצן או להתכלות הרבה יותר מהר ממה שנדמה. אז מה הפתרון? לחפש ברשימת המרכיבים, חוץ מהוויטמין C, גם ויטמין E או פפטידים שמסייעים לעמידות שלו לאורך זמן, והכי חשוב לא לשכוח למרוח קרם הגנה מהשמש כשמשתמשים בו.

זיכרון ילדות

1986 הייתה שנה מופלאה מבחינתי. הגעתי כילדה לאמריקה הגדולה וחזרתי הביתה עם הפתעות במזוודה: ג'ינס ליוויס 501 ונעלי ספורט של AUTRY שגרמו לי להרגיש כמו נסיכה. הקאמבק שלהן לחיינו כולל הטאץ' האיטלקי שהתווסף להן עם השנים עשה לי חשק לנסוע במנהרת הזמן.
1. יש למותג פופ־אפ עד 5.4 בקניון רמת אביב. החל מ־900 שקל, AUTRY לשואו רום תל־אביב
2. ד"ש מרוקי של שנות ה־80, 479 שקל, שת"פ בין Throwback לפקטורי 54, בחנויות הרשת
3. להשלמת הלוק: הניחוח האייקוני של התקופה, 139 שקל, מאסק אויל

השקיעו בווסט

הוא אולי הגלגל השלישי בחליפה הגברית, אבל מסתמן כהשקעה הטובה ביותר לאביב – הווסט. הפריט שכולן לובשות עכשיו, החל מג'ניפר לורנס ועד לסופיה ריצ'י. אפשר לצוות אותו למכנסיים או לחצאית, מתחת לז'קט או מעל חולצה מחויטת, טי־שירט עם אמירה משמעותית ואפילו שמלה או אוברול. ואגב, הכי מגניב בעיניי, לבחור באחד אוברסייז (למשל כמו זה הלבן של קסטרו), וללבוש אותו מעל ז'קט בגוון אחר.