זו הולכת להיות התקפה של עשר שניות לפחות:
הכדור מוגבה משמאל לרחבת נוף הגליל. השוער תומר ליטבינוב מגיח קילומטר וחצי מהשער, הודף אלוהים ישמור. ואתה חושב על מאמן הגליל, מוטי איוניר. רק אחד אפס קטן הקבוצה שלו מובילה על סקציה נס־ציונה. לא חבל?
ואז נגיחה סתמית לרחבת נוף הגליל, שגוררת הרחקה. קטסטרופה. ואתה חושב על איוניר. אנחנו בדקה ה־95 או ה־96, אדים נשארו לסוף, לא חבל?
ואז עוד הגבהונת לרחבת נוף הגליל, הפעם מימין. הכי דרדלה. ואתה חושב על איוניר. כל כך הרבה נקודות הקבוצה שלו איבדה על פארש. לא חבל?
ואז הכדור איכשהו מתגלגל לליאל צ'אנה מנס־ציונה, שדוחק בהכי קל שיש את האחת־אחת. ואתה חושב על איוניר. מדמיין את המבט שלו.
ואז, שניות אחר כך, עמדת הראיונות, איוניר, מסכם. "אנחנו לא יודעים לגמור משחקים", אומר.
נוף הגליל שלו, מאז תחילת העונה, חונה במקום החמישי, כמו איזה סמיטריילר. יתהפך העולם, לא זזה. וגם במחזור כזה, שבו הגדולות שוב מאבדות נקודות, היא לא מצליחה לעשות משהו מסעיר. ואתה חושב על איוניר.
ˆ ˆ ˆ
מוכנים לפרידה מבני־שפרעם?
כי לדעתי, זהו, אפשר להתחיל בסבב חיבוקים, נשיקות. היה אחלה, באמת. נהנינו והכל. לא הקשיתם על אף קבוצה, חילקתם נקודות לכולם, תבואו שוב.
זה לא המקום האחרון, זה גם לא השלוש שקיבלה בשישי מאום אל־פאחם, זו הדרך ששפרעם נראית. כאילו השלימה. אתה יכול להיות כפר־סבא, להריח מקרוב את הליגה השלישית, ואז מההיסטריה לצאת למסע היחלצות הרואי. למרר את החיים לטבריה. לשים לה גול דקה 98 כאילו אליפות על הפרק. ואתה יכול להיות בני־שפרעם, לספור הפסד שביעי ברציפות ולחכות.
עבור העולות ללאומית, השנה הראשונה היא בדרך כלל הקשה ביותר. צריך לשרוד אותה. עוד לא הגענו לפלייאוף, ואפשר לומר שבמבחן הזה בני־שפרעם לא עמדה.
ˆ ˆ ˆ
אין על הקבוצה של שי ברדה, איך היא דוהרת לה לליגת העל, משאירה מאחור שובל של אבק כוכבים. ואם להיות יותר ספציפי, אז עוד תיקו אפס לטורפת מקריית־שמונה, השני בארבעה ימים. ממש סופת הוריקן. ציקלון. טייפון.
ˆ ˆ ˆ
תוצאות המחזור ה־25: קריית־שמונה - מ.ס כפר־קאסם 0:0.
עירוני טבריה - כפר־סבא 1:1. לטבריה: ז'וליו סזאר (94). לכפר־סבא: ארי כהן (98).
נס־ציונה - נוף הגליל 1:1. לנס־ציונה: ליאל צ'אנה (95). לנוף הגליל: שי מוסינקו (44).
אום אל־פאחם - בני־שפרעם 1:3. לאום אל־פאחם: עוז פרץ (11), גל לוי (39), אחמד דראושה (52). לשפרעם: לירוי גבאי (76).
הפועל עכו - הפועל עפולה 0:1. אמיר ריאן (80). (ספי פסטרנק)