לא מדברים על זה מספיק, אבל גם לבני־סכנין יש קומץ אוהדים אלים ומסוכן. ראינו אמש איך הם לא מתביישים לשרוק בוז למנשה זלקה בכל נגיעה בכדור, בגלל שהוא משרת במילואים. ועוד לפני שריקות הבוז, הם ביזו את ההמנון, המשיכו לשיר ביציע בזמן שהוא נוגן ולא כיבדו אותו. אף אחד לא מצפה מאוהדי סכנין להיות ציונים דגולים, אבל המינימום הוא לכבד את ההמנון הלאומי.
הבוז למנשה זלקה ליווה אותו בכל נגיעה בכדור, וזה מגיע ממועדון שאומר בכל הזדמנות שהוא פועל למען דו־קיום. שריקות הבוז לא הגיעו על רקע מקצועי כמובן, הן לא באו לעולם כי אוהדי סכנין רצו להוציא את השחקן מריכוז, או בגלל סגנון משחקו ההגנתי, זה היה אך ורק בגלל שמנשה זלקה משרת במילואים. זה בעצם סוג של גזענות, שלא לומר שנאת יהודים בגלל שהם מגינים על ארצם.
אם היה מדובר באירוע חד־פעמי, אז היה אפשר להבליג על זה. אבל לא חסרים קהלים בליגה שזכו למטח אבנים באצטדיון דוחא או למטר של קללות כאלה ואחרות. לבני־סכנין כבר הופחתה העונה נקודה בעקבות התנהגות הקהל, נראה שזה לא מרתיע את הקומץ – שמנצל כל הזדמנות כדי לבזות את הכדורגל. חבל שלסכנין אין חלוץ שיודע לנצל כל הזדמנות כמו הקומץ שלו.
סכנין זכתה להנחות מופלגות לאורך השנים. בזמן שקבוצות אחרות ספגו עונשים, על סכנין דילגו. העונה הורידו לה נקודה, אבל לכולן מורידים נקודות העונה וזאת לא חוכמה. צריך לטפל בקומץ שלה כמו שצריך לטפל בלה פמיליה, אבל הקהל של הקבוצה מהצפון לא נתפס כסכנה גדולה. בכל פעם שעולה ביקורת על התנהלות הקהל של סכנין, היא מיד מושתקת בטענות לגזענות.
זאת טעות. הקומץ של סכנין עוד יגרום יום אחד לבלגן הרבה יותר גדול. הוא מסוכן בדיוק כמו ארגוני אולטראס של קבוצות אחרות, כל מטרתו של אותו קומץ היא ליצור כאוס, להבעיר את המגרש ולהפוך אותו לזירה אלימה ומסוכנת. הכדורגל עבורם הוא רק תירוץ להתנהגות אלימה.
במדינה שלנו האסטרטגיה היא פשוט לקוות שלא יקרה כלום. המשטרה לא תעשה שום דבר כדי למנוע את מקרה האלימות הבא. מהנהלת בני־סכנין אין ציפיות. כמו כל ההנהלות, גם הם יגידו שזה לא נורא, שמתנכלים להם ולקהל שלהם – שבעצם הקומץ שלהם הוא נפלא ונהדר. במקום להיות סמל לדו־קיום, בני־סכנין נותנת לאלימות להשתלט עליה.