ב־20 ביולי, חובבי ענפי הקרב יהיו באופוריה מוחלטת. העיר ארלינגטון בטקסס תארח את הקאמבק של מייק טייסון האגדי, שייכנס לזירה עם כוכב הרשת והמתאגרף המצטיין ג'ייק פול (27). אבל מעבר לכסף הגדול ולרייטינג העצום שצפויים ללוות את הקרב, צריך לדבר גם על הדאגה לטייסון – שיהיה בן 58 ביוני ופרש מאיגרוף מקצועני לפני 19 שנה.
1 צפייה בגלריה
yk13835817
yk13835817
(צילום: אי-פי-איי, ALESSANDRO DI MARCO)
מי שהעלה אתמול חששות בנוגע לשלומו של טייסון הוא דיינה ווייט, הבוס של ה־UFC, שאמר: "אני אוהב את מייק, הוא חבר ואחד מהספורטאים האהובים עליי בכל הזמנים, אבל יש ביניהם פער גילים של 31 שנה. צריך לראות איך ייראה אחרי מחנה האימונים".
טייסון, לשעבר אלוף העולם במשקל כבד, התחרה לאחרונה בקרב ראווה ב־2020. בשבוע שעבר נטפליקס, שהחליטה להיכנס לשוק שידורי הספורט, הכריזה על הקרב אחרי שחיפשה במשך מספר חודשים יריב לפול. המתאגרף הצעיר, אחיו של כוכב ה־WWE לוגן פול, התחיל להתחרות באופן מקצועני לפני ארבע שנים אחרי שכבר התבסס כאושיית רשת. הוא ערך עשרה קרבות וניצח בתשעה מהם, כולל שישה ניצחונות בנוקאאוט. הוא התחרה בעיקר מול לוחמי עבר, וגם מול אקס הפועל ת"א בכדורסל נייט רובינסון. בשנה שעברה הוא חתם על חוזה לכניסה ל־MMA.

כדורסל: עלתה ומצליחה

הפועל עפולה הרשימה אתמול ב־60:72 על הפועל חולון בליגת העל בכדורסל. מבין שתי העולות, מכבי ר"ג תפסה עד כה את רוב תשומת הלב בזכות ההתברגות בצמרת, אבל עפולה, עם שלושה ניצחונות רצופים, מדורגת שמינית ונמצאת בעמדה טובה לעלות לפלייאוף העונה. מרסלוס ארלינגטון קלע 18, חולון הפצועה והמותשת, שלא תיפקדה בהתקפה, קיבלה 14 מג'סטין סמית'.

הבצורת נגמרה: סייף ישראלי באולימפיאדה

אחרי 16 שנים בהן הסיוף הישראלי נעדר מהמשחקים האולימפיים, יובל פרייליך (הפועל כפר־סבא) הבטיח את מקומו בפריז בתור האירופי בעל הדירוג הגבוה בעולם.
פרייליך, אלוף אירופה מ־2019 בסגנון דקר, נראה מצוין בחודשים האחרונים עם זכייה בגראנד פרי דוחא ועלייה לרבע הגמר בתחרות גביע העולם בהיידנהיים. אתמול הוא התחרה בגראנד פרי בודפשט, הפסיד בקרב על עלייה לרבע הגמר, אך בשל הדירוג המצטבר מהתחרויות הקודמות זכה בכרטיס האולימפי. (נדב צנציפר)
סיוף בכיסאות גלגלים. קונסטנטין קובליוב (מכבי חריש) זכה במדליית הכסף באליפות אירופה בסגנון דקר. (אברהם תשובה)
ג'ודו. לי קוכמן (עד 90 ק"ג) זכה במדליית ארד בגראנד פרי אוסטריה. יבגני שמצילין (מעל 100) סיים חמישי.
אופניים. אלוף ישראל איתמר איינהורן, שזכה לפני כשבועיים בשני קטעים בטור רואנדה, ניצח אתמול בקטע הפתיחה של טור טייוואן.
כדוריד. מכבי פ"ת העפילה לליגת העל לאחר שניצחה 32:34 בבאר־שבע.
כדורמים. הערב בגמר גביע המדינה (וינגייט) - נשים: הפועל יקנעם - עמק־הירדן (19.00). גברים: גוש־זבולון - אס"א ת"א (21.00). (ספי פסטרנק)