הבונוס שבקונוס
Bang & Olufsen, שם נרדף למצוינות בתחום מערכות השמע, השיקה בשיתוף עם המותג "פרארי" רמקול ביתי יוקרתי חדש מאלומיניום, Beosound 2, בעיצוב קונוס. הרמקול מספק חוויית אודיו היקפית בזכות טכנולוגיית "עדשה אקוסטית" הנמצאת בראשו, עם צליל נקי במיוחד ללא ויברציות. מצבי השמע ניתנים לכיול באמצעות אפליקציה.
איפה להשיג: באתר ובחנויות B&O. 20,500 שקל.
עצמאי בשטח
מותג הפנסים הגרמני LEDLENSER משיק את R8HF, פנס ראש עם אלומת אור בעוצמה של עד 1600 לומנס, המאפשרת עמעום ומיקוד אוטומטי לפי תנאי השטח. לפנס שלוש רמות בהירות ואור קדמי אדום, ואפשר לשלוט בו גם בעזרת הסמארטפון. הוא עמיד למים בתקן IP68 ומצויד בסוללה נטענת של 3700 מיליאמפר־שעה.
איפה להשיג: בחנויות החשמל ובאתר LEDLANSER. 525 שקל.

מעקב צמוד
סמסונג משיקה את Galaxy Fit 3, צמיד ספורט עם מסך ריבועי בגודל 1.6 אינץ' וחיי סוללה ארוכים של עד 13 יום. הצמיד מאפשר מעקב מתקדם אחר יותר מ־100 סוגי אימון, כולל מד דופק, רמת לחץ, מחזור חודשי, איכות השינה ורמת החמצן בדם. Galaxy Fit 3 גם עמיד במים ובאבק וכולל זיכרון RAM של 1.5 גיגה־בייט.
איפה להשיג: בחנויות הגדג'טים. 400 שקל.

לרזות בחוכמה
המשקל הדיגיטלי החכם Tanita BC-401 מאפשר ניתוח מדויק של נתוני גוף לעד חמישה משתמשים, בשיתוף עם אפליקציה חכמה בסמארטפון. המשקל מודד, בין השאר, גם את הגיל המטבולי ומציג את הנתונים על מסך גדול במיוחד.
איפה להשיג: באתר רונלייט. 390 שקל.