לאמה סטון יש את המראה המושלם כדי לגלם לנצח את הבת של השכן. גם הרזומה שלה התחיל בהתאם: קומדיות נעורים מגניבות ('סופרבאד'), רום־קומז מתוקות ('טיפש מטורף מאוהב') ו'לה לה לנד' שהביא לה את האוסקר לפני גיל 30. למאמי האמריקאית היו את כל הנתונים להפוך לג'וליה רוברטס הבאה. אבל אז היא החליטה שהיא מעדיפה מסלול אחר, בלי אובססיה לסטטוס ה"כוכבת". סטון כנראה הבינה שממילא הוליווד משתמשת־וזורקת את מיטב נשותיה אחרי הגמגום הראשון בקופות, אז היא החליטה לטרוף את המסך וליהנות מהדרך, בין אם זה בסדרות ביזאריות כמו 'הקללה' או 'מטורף', או בסרטים מפתיעים כמו 'המועדפת' ועכשיו גם 'מסכנים שכאלה', שבדין העניק לה פסלון שני. סטון עושה דברים שרוברטס או מג ראיין לא העזו לעשות, כי צבא של יועצים בפאניקה מנע מהן להיחשף, להשתטות, להיטמטם, או בקיצור: לשחק. באופן מרענן, סטון לא חיה בלה לה לנד, ועסוקה יותר בעבודה שלה ופחות בשמירה על תדמית סטרילית, וזה בדיוק מה שהפך אותה השבוע למלכת הוליווד. ואם כבר 'לה לה לנד', שותפה לסרט ההוא, ראיין גוסלינג, הדגים מהלך זהה: הוא בקלות היה יכול לעשות סרטים שדורשים ממנו את אותו שטיק של חתיך שרמנטי. במקום זאת, הוא גנב כל סצנה ב'ברבי', לא חשש לצאת דביל, ועל הדרך גם כיכב בביצוע ענק ל'אני רק קן' באוסקר. צמד יוצאי 'לה לה לנד' הראה מה שחקנים אמיתיים יכולים לעשות כשהם מעיזים, ומה הוליווד מסוגלת לייצר כשנותנים לאנשים מוכשרים, גם אם הם חתיכים מושלמים, באמת לעבוד.
1 צפייה בגלריה
yk13836717
yk13836717
(צילום: MICHAEL TRAN, איי-אף-פי)