מתברר שיש חברות שמרשות לעצמן לייקר את השירות שלהן בכ-90% גם מבלי לעדכן את הלקוחות. זה מה שחוו חלק ממנויי פנגו לאחרונה כשנכנסו לחניונים וגילו שהעמלה שפנגו גובה על תשלום דרכה לחניון התייקרה כמעט פי 2. לקוח פנגו כתב ל"ממון" כי החברה "מאפשרת תשלום בחניונים, ובמינוי הבסיסי הם לוקחים עמלה על כך. עד לא מזמן העמלה הייתה שקל להפעלה. לאחרונה המחיר קפץ ל־1.9 שקל - כמעט כפול".
לקוחות מתלוננים שלא קיבלו הודעה מראש על ההתייקרות, לא בסמס ולא באפליקציה. בחברה טוענים שהלקוחות מקבלים את ההודעה בעת הכניסה לחניון והם לא מחויבים לשלם דרך פנגו, אך אין בכלל ספק שזה לא מספיק ולא מאפשר ללקוחות די זמן החלטה. אם מגלים התייקרות בכניסה לחניון, זה לרוב מאוחר מדי. על החברה היה ליידע את הלקוחות מראש.
אמנם המחיר המעודכן מופיע באתר ובאפליקציה, אך הוא נמצא לצד שאר התעריפים ואין לצידו אינדיקציה שמדובר בתעריף חדש. מפנגו נמסר: "העלאת העמלה נוגעת רק ללקוחות שאינם חברי מסלולים. לקוחות המסלולים נהנים משירות החניון המהיר ללא עמלה נוספת. שאר הלקוחות הבוחרים להשתמש בשירות, משלמים 1.9 שקל להפעלה. המחירים החדשים עודכנו בכלל הפלטפורמות".
החברה מאפשרת תשלום בחניונים, ובמינוי הבסיסי הם לוקחים עמלה על כך. עד לא מזמן העמלה הייתה שקל ולאחרונה המחיר קפץ ל־1.9 שקל