• דסק הפרסום של בועות מדווח כי השחקנית ליהי קורנובסקי חתמה על עונה רביעית כפרזנטורית של המשקה תפוזינה. שכרה מוערך בשוק במאות אלפי שקלים לשנה.
• ערב מפנק עמוס בבשרים ואווירה טובה נערך ל־400 חיילים בבסיס תימן על ידי ארגון צל"ש, במעמד היו"ר, הרב פרץ איינהורן, המנכ"ל נחשון פופוביץ' ובעלי מאפיית אנג'ל ירון אנג'ל, שהיה בין התורמים. (חבצלת דמארי)
• לאחר שיתופי פעולה עם אושיות כמו אריאנה גרנדה וקיילי ג'נר, תעצב אמנית הבינה המלאכותית הולי מריה קמפיין עבור לקסוס ישראל. בנבחרת: מאור שוויצר, שני גולדשטיין, שני תשובה, נועם חורב ומיכל אנסקי.
• יו"ר דוקאביב רמי שלמור אירח את ידידי הפסטיבל להקרנת בכורה של הסרט על מעצב העל ג'ון גליאנו. באירוע ציינה שרה סלע, החברה בוועד המנהל של דוקאביב, יום הולדת 100 לבעלה מיכאל סלע ז"ל, שנפטר לפני שנה והיה מאבות המדע הישראלי. בין הנוכחים: המנכ"לית לימור אהרונוביץ', נאוה מיכאל צברי, יאיר ואילנה המבורגר, ויועצת התקשורת אירינה שלמור, רעייתו של רמי.
• דסק התרבות שלנו מספר כי השחקנית יעל פוליאקוב מצלמת סדרת רשת קצרה לרשת האופטיקה אירוקה ביי סופר־פארם, כולל הופעת אורח של אמא שוש.
• ושיר אלמליח נבחרה לקדם את שיתוף הפעולה בין סופר־פארם לעמותת נט"ל העוסק בטיפים לטיפול עצמי בחרדה ובטראומה.
• התעשייה האווירית אירחה 40 יועצי שרים, מנכ"לי משרדים וח"כים ליום היכרות במסגרת יוזמה של סמנכ"ל התקשורת שי גל. בסיור, בהובלת עו"ד שירה גפן, מנהלת קשרי ממשל, הוצגו אמצעים שמבטיחים את ביטחונה של ישראל.
• חברת NESS מקבוצת חילן עוברת בימים אלה לקמפוס חדש ברעננה, ולרגל האירוע התקיימה הרמת כוסית וקביעת מזוזה בהשתתפות אבי באום, יו"ר NESS ובעל השליטה בחילן. בכניסה לקמפוס הוצב כיסא צהוב ריק עם תמונתו של אלמוג ג'אן מאיר, שנחטף ב־7 באוקטובר, יום לפני שהיה אמור להתחיל לעבוד בחברה. מחכים לך.
לזכר התצפיתנית רוני אשל
ב־ 7 באוקטובר נרצחה התצפיתנית סמל רוני אשל ז"ל בבסיס נחל עוז. בת 19 הייתה במותה, תושבת צור יצחק, חובבת בישול וקולינריה. המשפחה לא ידעה במשך ימים על גורלה, עד שזוהתה גופתה. ברשת הקפה גרג ראו פוסט של הוריה עם מתכון של רוני, כריך מחלת בריוש עם ביצת עין ותוספות. הם החליטו לאמץ לתפריט מנה חדשה: הכריך של רוני, ולצידה יופיע הסיפור שלה מאותו היום.
3 צפייה בגלריה
yk13836995
yk13836995
סמל רוני אשל ז"ל

3 צפייה בגלריה
yk13836428
yk13836428
(צילום: יח"צ)
בקטנה
איתן יוחננוף, ליאורה עופר ואנשי עסקים נוספים הגיעו להשיק מהדורת יינות מיוחדת של יקב היוצר, שהכנסותיה ייתרמו לעמותת "הותיר אחריו חברה", לתמיכה בבנות ובני זוג של חיילים שנפלו.
• עמותת המלאכים של ערן וחברת תכשיטי שאק איט אירחו 100 מפונות מהעוטף ליום כיף והעצמה שכלל הרצאה של צופית גרנט ומופע של הסטנדאפיסטית רויטל ויטלזון.
• שדרן הרדיו בני כבודי נבחר להוביל את קמפיין האגודה לסוכרת נעורים.
נעמי גיסר, מנכ"לית ברוקר הביטוח Marsh ישראל, אירחה במשרדי החברה החדשים נציגות מפורום המנכ"ליות של ורד רמון ריבלין.
• בית גיל הזהב ת"א הוציא לדרך את "כנפיים של זהב", מערך של עשרות מתנדבים הפועלים למען הקהילה בתחומי רווחה, חברה וחינוך. (חבצלת דמארי)
• מותג הריצה וההליכה HOKA הוציא לדרך את הדור הבא של נעלי המרוצים CIELO X1, לצד קו הלבשה ראשון ומלא של המותג בארץ. היו באירוע: המנכ"ל מאיר קנר ומנהלת השיווק גלית בירנבוים־נבון.
מינויים
ליאור לייבל מונה למנהל מרחב צפון בחברת אלדר משכנתאות.
נדב יגן מונה למנהל השיווק והמכירות במטרופוליס.
דניאל הראל מונה לסמנכ"ל לקוחות בחברת קרמר דוידוביץ'.
אורי שמחון מונה למנהל פעילות התחום הפדרלי בחברת קינדריל.
השף תומר עמדי לוקח הובלה
הדסק הקולינרי של בועות מדווח כי השף תומר עמדי, מיוצאי קבוצת "מחניודה", מונה לשף של רשת הביסטרו לנדוור ויחליף את השפית יהלומה לוי. תומר הוא בן דודו של הזמר עידן עמדי, שנפצע קשה בעזה ועובר שיקום. לעמדי השף רקורד מרשים במסעדות יוקרה בלונדון, בהן פלומר של שף אסף גרניט. הוא הוציא לדרך לאחרונה סניף חדש של מותג הבייקרי "בראדקלאב" בת"א.
3 צפייה בגלריה
yk13837173
yk13837173
השף תומר עמדי