חגיגה שכזאת. נכון, קשר הפועל חיפה תומר יוספי עשה תנועה של "לא חוגג" אחרי שער הניצחון שנגח (77) נגד הפועל באר־שבע אמש בסמי עופר, אבל את החיוך הרחב שהתפשט על שפתיו הוא לא התאמץ להסתיר. יוספי גדל בבאר־שבע ונחשב לשחקן העתיד של המועדון, אבל לא קיבל יותר מדי הזדמנויות בהרכב, עד שהושאל באמצע העונה שעברה להפועל חיפה, שם מצא בית חם. העונה הוא כבר פרץ עם תשעה שערים וארבעה בישולים. הוא ציין את השער עם חולצה לכבוד סמ"ר דויד ששון ז"ל שנפל בעזה בשבוע שעבר.
מריאנו האדום. השער לא היה התרומה היחידה של יוספי לניצחון. בדקה ה־60 הוא התעמת עם מריאנו בריירו, ששלח יד לעורף שלו וראה כרטיס אדום בפעם השלישית העונה (עלה לפסגת המורחקים בליגת העל). משם באר־שבע נעלמה מהמגרש והפועל חיפה השתלטה עליו. בדקה ה־98 הורחק גם שי אליאס האורח על נגיעת יד כשהיה אחרון בדרך לשער.
1 צפייה בגלריה
yk13837773
yk13837773
(צילום: דניאל כהן)
חמוץ חמוץ. התוצאה הסופית גנבה את הפוקוס מהחמצת העונה, כשמוחמד קמארה נגח לשער, ניב אליאסי הדף בקושי ונאור סבג בעט משני מטרים למשקוף. למזלו, מה שיזכרו בסופו של דבר מהמשחק זה את השער של יוספי ואת החזרה של הפועל חיפה למקום השלישי.
המפלה של בני־יהודה
סגנית המוליכה בליגה הלאומית, בני־יהודה, הובסה בבלומפילד 5:0 על־ידי הפועל ר"ג ונותרה עם 48 נקודות - שלוש פחות מקריית־שמונה. אלירן עטר הורחק בצהוב שני כבר בדקה ה־21, והאורחים הגיבו בשערים של רז נחמיאס (27), יניב מזרחי (45, 71), שגיא דרור (64) ופיטר אולוואלה (84).
למקום השלישי התקדמה מכבי יפו (46), שהביסה בנתניה את מכבי הרצליה 0:3 משערים של מתן בית יעקב (12), גיל יצחק (28) ורונן פרץ (77).
עוד בהשלמת המחזור ה־25: הפועל רמה"ש - הפועל ראשל"צ 0:1 (שון עדרי, 24). הערב (19.00) במשחק שהוקדם מהמחזור ה־27: טבריה - קריית־שמונה. (ספי פסטרנק)