קצת אחרי ארה"ב: המותג פפסי מקס ייעלם ויהפוך לפפסי זירו - גם בישראל. פפסיקו העולמית החליטה להחליף את שם המותג הדיאטטי שלה בארה"ב תחילה וכעת המיתוג החדש כפפסי זירו יגיע גם לנקודות המכירה בישראל.
שם המותג פפסי מקס היה חדשני בכך שלא חיקה את דיאט קולה של קוקה קולה והציג מותג שלא נראה מעולמות הדיאט. כעת, שם המותג החדש מאוד דומה לשם המותג של קוקה קולה זירו. למרות שינוי השם: המתכון של המשקה לא משתנה והוא עדיין מכיל אספרטיים.
גם הלוגו שונה
פפסי מקס החל להימכר בארה"ב ב־2007, בעקבות השקת קולה זירו של המתחרים ב־2005. באוסטרליה, בדומה לישראל, שמו שונה לאחרונה לפפסי זירו יחד עם קמפיין שמדגיש שהטעם נשאר, עם אפס סוכר. בארץ, הסלוגן של המותג יהיה פפסי זירו, מקסימום טעם, אפס סוכר. במקביל, גם הלוגו השתנה והוא מעוצב בפונט מודגש בשילוב שחור וכחול מטאלי (אלקטריק בלו).
מי שמוביל את שוק המשקאות הקלים היא החברה המרכזית למשקאות כשנתח השוק הכמותי של קוקה קולה זירו, הוא כ־82.5%. החלק של פפסי מקס מתוך סגמנט משקאות הקולה דיאט בישראל עומד על 14.3%. מכירות הקטגוריה מנתוני סטורנקסט בשנת 2023: 550 מיליון שקל.