סופר־פארם השיקה את grove, מותג טבעוני חדש, הכולל סדרת מוצרי טיפוח אשר לא נוסו על בעלי חיים וכן אביזרים לניקוי ועיסוי הגוף. מוצרי הסדרה מתאימים לשני המינים וטווח מחיריהם נע בין 49.90-12.90 שקל. (נווית זומר)
• קבוצת מנורה מבטחים מינתה את גדי בן חיים לאחראי על פעילות הנדל"ן בארץ ובחו"ל. פעילות הנדל"ן של הקבוצה היא בהיקף של כ־11 מיליארד שקל. בן חיים (55) שימש בתפקידיו הקודמים כמנהל תחום הנדל"ן בקבוצת הראל, יועץ אסטרטגי לגופים מובילים וליווי השקעות בנכסים רבים בארץ ובחו"ל.
• חברת OIG, יבואנית של מוצרי חשמל ביתיים שמשווקת את מותג היוקרה DAVO רכשה את חברת יוניקו לפי שווי של כ־12 מיליון שקל ותשקיע השנה כ־7 מיליון שקל בפרסום והטמעת מותג החברה בתחום השואבים TINECO. איציק ועופר גבאי, בעלי חברות יוניקו ו־OIG: "אנו מתכננים להגיע למחזור של 300 מיליון שקל בתוך שלוש שנים".
• מותגי JB JEWELERS, בית פיטרו הכט בניהול יעקב ברג ומותג האיפור בובי בראון חברו בשיתוף פעולה למען איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית. לטובת חיזוק האיגוד וגיוס תרומות. במסגרת האירוע, הושק ונמכר צמיד נתינה מיוחד שהרווחים ממכירתו הועברו כתרומה לאיגוד.
זוגלובק השיקה את סדרת "מאדאם פרז" – 7 סוגי ארוחות מצוננות לחימום במיקרוגל. הסדרה מבוססת על מתכונים ביתיים וללא חומרים משמרים. הארוחות מיוצרות בטכנולוגיה ייחודית של בישול באדים ויצירת ואקום. המחיר המומלץ לצרכן 34.90 שקל. (נווית זומר)