מה שמרגש, מפעים, יפה וממגנט במקצוע הבייסבול, הוא שהכי מרגש ומפעים ויפה הוא המשחק שבו דבר לא קורה. "פרפקט גיים" של מגיש (משחק שבו אף חובט לא הצליח להגיע לבסיסים) קרה רק 24 פעמים בתולדות הליגה, בסביבות 238 אלף משחקים. "נו היטר" (החובטים הצליחו להגיע לבסיס אבל לא בעזרת חבטה מוצלחת) קרה רק 322 פעמים, 0.13 אחוזי התקיימות. עכשיו תתארו לכם שמישהו משיג את ההישג הנדיר הזה כשהוא תחת השפעת LSD.
זה מה שעשה דוק אליס (שנולד השבוע, 11 במארס, 1945) ביוני 1970. הוא עלה לשחק במדי פיטסבורג תחת השפעת אסיד, ולא הניח לאף אחד משחקני סן־דייגו לחבוט את הכדור בהצלחה. אליס, שסבל מהתמכרות והעיד כי מעולם לא הגיש משחק שלא תחת סמים, לא הצליח לחזור על ההישג הזה.
אליס בקושי הגיע למשחק. בגלל שלקח כל כך הרבה אסיד, הוא התייצב שעה וחצי לפני פתיחתו. לדבריו, הוא לא הרגיש את הכדור ובקושי הצליח לראות את התופס שלו ואת החובט היריב. "אני זוכר שהייתי באופוריה", אמר אליס לפני מותו, "הכדור היה גדול ואז נהיה קטן. בסביבות האינינג הרביעי התחלתי לדמיין שהחובט מולי הוא ג'ימי הנדריקס. באינינג השישי אני מצליח להתפקס סוף־סוף על זהות השופט, ואני קולט שזה ריצ'רד ניקסון. אני זוכר שברחתי מכדורים שבכלל לא היו קרובים לפגוע בי, ואני זוכר שלעסתי את המסטיק שלי עד שהוא נהיה אבקה".