תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד גלעד ברגמן, החליט להעמיד לדין את בני סכנין בעקבות ביזוי ההמנון במשחק מול הפועל חדרה. כפי שנחשף ב־ynet, הקבוצה מואשמת בהתנהגות בלתי הולמת של אוהדיה. גם מנהל הקבוצה ג'מאיל גנאים יעמוד לדין בגין העלבת שופט המשחק.
בדוח השיפוט נכתב כי "בזמן השמעת ההמנון הלאומי לפני תחילת המשחק, כל היציע הדרום־מערבי שאוכלס באוהדי בני סכנין עודד את קבוצתו בקולות רמים כך שההמנון לא נשמע". כמו כן, צוינו שריקות הבוז למנשה זלקה מהרגע שבו עלה למגרש.
המקרה עורר סערה גדולה גם מחוץ לתחומי הכדורגל הישראלי, כאשר פוליטיקאים תקפו את סכנין על התנהגות אוהדיה. גם בהתאחדות יצאו נגד הקבוצה: "העיקר שאבו־יונס מתלונן על קיפוח, היו פה קריאות נגד ההמנון של ישראל ונגד חייל שמגן גם על העיר שלהם".
במועדון מסרו בעקבות הסערה: "מועדון בני סכנין חי וחווה את כל מה שעבר ועובר על המדינה והחברה ורוחו כרוח כלל החברה הישראלית. לאחר בירור, חלק מהאוהדים שרו בקריאות עידוד ותופפו בתנופה גבוהה עם עליית השחקנים. הם המשיכו לשיר ולתופף באותו קצב גם בעת השמעת ההמנון. רובם המוחלט טוענים שהסיטואציה לא הייתה ברורה כי אין נהוג להשמיע את ההמנון במשחקים מול חדרה. יש לציין נקודה חשובה: הקול של הרמקול היה נמוך והתוכן לא היה ברור".
בנוסף, תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את הפועל אום אל־פאחם בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, התנהגות בלתי הולמת של קהל והתפרצות לשדה המשחק. בנוסף, הקבוצה תעמוד לדין על הנפת דגל פלסטין בידי אוהדיה במהלך משחק שמינית גמר הגביע נגד מכבי חיפה.
תובע ההתאחדות ברגמן והיועץ המשפטי, עו"ד עמית פינס, הגישו אתמול בקשת ערעור לבית הדין העליון בעקבות הפחתת הנקודות לבית"ר ירושלים ולמכבי חיפה. בנוסף, השניים ביקשו דיון נוסף לגבי עונש דומה שניתן להפועל ת"א, שערעורה כבר נדחה. מדובר בסיבוב פרסה די מפתיע של אנשי ההתאחדות: התובע היה זה שדרש להפעיל עונש על תנאי של הפחתת נקודות לשלוש הקבוצות, אך כעת שינה את דעתו.
לאומית. עירוני טבריה עלתה למקום השני לאחר שניצחה בעפולה 0:1 את המוליכה קריית־שמונה משער של והיב חביבאללה (34). (ספי פסטרנק)

אלופות: הפינאליסטית והיתרון השברירי

רשימת העולות לרבע גמר ליגת האלופות תיסגר הערב אחרי שני מפגשים צמודים (22.00): אינטר, שקרובה להבטיח את האליפות באיטליה עם יתרון של 16 נקודות על השנייה מילאן, יוצאת למדריד כשהיא מחזיקה ב־0:1 שברירי על אתלטיקו מהמשחק הראשון. הפינאליסטית מהשנה שעברה מקווה שהמומנטום הגרוע של אתלטיקו יימשך: רק שני ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, כולל תבוסה בחצי גמר הגביע הספרדי לבילבאו והפסד בשבת לקאדיס שמתחת לקו האדום.
הכל פתוח בין דורטמונד לאיינדהובן אחרי 1:1 בהולנד.