• נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון השתתף במפגש של נגידי בנקים מרכזיים בעולם, החברים בבנק הבינלאומי לסילוקין (BIS), שנערך בבאזל, שווייץ. במסגרת המפגש השתתף הנגיד בפאנל בנושא "מהכלה פיננסית לבריאות פיננסית" בהשתתפות מלכת הולנד. (גד ליאור)
קרן עטופים באהבה (ICF) בשיתוף ארגון אלמנות ויתומי צה"ל השיקו אתמול את קמפיין הגיוס לטובת היתומים והיתומות שיימשך חודש ויאפשר לתרום בכל קנייה ברשתות המובילות עשרה שקלים בקו הקופה. עד כה, הצטרפו למהלך למעלה מ־100 רשתות וחנויות.
1 צפייה בגלריה
yk13840068
yk13840068
צילום: שי יחזקאל
• לשכת התיירות הנכנסת בשיתוף פעולה עם רשות המסים וקרן הפיצויים חתמה על הסכם שמאשר את גובה התשלום שאותו יקבלו 50 עסקים בעקבות המלחמה. הסכום שיועבר בימים הקרובים הוא 35 מיליון שקל והוא מתייחס לחודשים אוקטובר עד דצמבר.
(איריס ליפשיץ־קליגר)
• מותג נעלי האופנה והנוחות טבע נאות בחר בשביט ויזל להוביל את צילומי קולקציית הדגמים הקלאסיים והאייקוניים של המותג. את הצילומים בחרה החברה לקיים בעוטף, ביער שרשרת, וכל מערכות הבגדים שנבחרו הם של מותג האופנה אוסטבל משדות נגב .
פרטנר ערכה כנס לסיכום שנת 2023 עם 500 מנהלות ומנהלים בקבוצה. הגיעו: הפרזנטור סטטיק וחנוך דאום ששילב עובדים ועובדות עם סיפורים אישיים מהמלחמה. המשתתפים קיבלו שי, את הספר "מבשלים יחד", ספר מתכונים של אתר Foody ודפוס בארי, שמוקדש כולו לתוצרת החקלאית של העוטף.