"הבשורה שלנו היא לא במחיר, אלא בחוויית הלקוח", כך אמר אתמול עמית זאב, זכיין ומנכ"ל ספאר, רשת הסופרים ההולנדית שתפתח את שעריה ב־19 במארס. הסניף הראשון בשטח 2,500 מ"ר ובהשקעה של 10 מיליון שקל יושק באזור התעשייה של כפר־סבא (לשעבר סניף יש חסד של שופרסל שנסגר) באזור רווי סופרים עם רמי לוי, יוחננוף, קרפור ואושר עד.
במסיבת עיתונאים שערך אתמול לרגל הפתיחה אמר זאב: "במחירים של המוצרים המיוצרים בישראל נצמדנו למחירי רמי לוי ויוחננוף. במחירי המותג הפרטי של ספאר נצמדנו לקרפור. למרות שאנחנו כרגע סניף אחד הופתעתי כמה הספקים המקומיים הלכו איתנו ותומכים בנו כדי שנוכל למכור בזול".
ספאר מתכוונת לפתוח 10 סניפים ב־3 השנים הבאות. לשאלה האם קוטנה של הרשת הופך אותה ללא משמעותית במפת התחרות, ענה עמית: "בזמנו גם על רמי לוי ודומיו אמרו שאין סיכוי שיגדלו ויהיו משמעותיים. אני מאמין כי בעתיד רשתות כמו קשת טעמים, סטופ מרקט וספאר יהפכו לרשתות הדומיננטיות".
בסניף ניתן דגש על עיצוב ועל גימיקים כמו בית קפה קטן ומסלול באולינג תקני. תחת המותג הפרטי של ספאר נמכרים 750 מוצרים, מתוכם 250 מיוצרים בישראל כמו לדוגמה עוגות בחושות של "לה פרינה" שמפעילה את תחום המאפה בסניפים.