יוסי בניון מעוניין שאלון חזן ימשיך בתפקיד מאמן נבחרת ישראל גם בקמפיין הבא, זאת גם במקרה שהכחולים־לבנים לא יעפילו למשחקי היורו שיתקיימו בקיץ הקרוב בגרמניה – כך אישר ל־ynet גורם בכיר בהתאחדות.
הנטייה בהתאחדות היא לממש את האופציה בחוזהו של המנהל המקצועי לשנתיים נוספות, כאשר רק "קטסטרופה" בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול איסלנד בעוד שבועיים, כפי שהגדירו זאת שם, תשנה את ההחלטה.
חוזהו של בניון מקנה לו בין היתר את הסמכות להמליץ על המאמן שיעבוד תחתיו, יחד עם הוועדה המקצועית, שבה חבר גם יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ. בניון מעדיף להמשיך עם חזן בין היתר בשל ההרמוניה ששוררת בין השניים. על פי אותו גורם, ברק בכר לא עומד על הפרק בשלב זה, בשל אופן העבודה מול בניון.
בניון וחזן יפרסמו היום את הסגל לקראת המשחק מול איסלנד, שייערך בחמישי הבא בבודפשט. (נדב צנציפר)

הפועל חיפה: קמארה התנצל

שחקני הפועל חיפה עלו ביום שני למשחק מול הפועל באר־שבע, שבו ניצחו 0:1, עם חולצות לזכרו של סמ"ר דויד ששון ז"ל, לוחם בן 21 שנפל בשבוע שעבר בקרב בעזה. השחקן היחיד שלא עלה עם החולצה הוא מוחמד קמארה - שמאז חטף לא מעט ביקורת ואתמול הגיב בחשבון האינסטגרם שלו: "ראשית, אני רוצה להתנצל אם פגעתי במישהו. לא לבשתי את החולצה כי לא ידעתי מה המשמעות של מה שכתוב עליה. אני לא יכול פשוט ללכת עם חולצה בלי להבין לגמרי את כל מה שכתוב עליה. אני מכבד ב־100 אחוז את כולם כאן ולעולם לא אנסה לזלזל באף אחד". (איתן גליקמן)

האקס מסתבך: איביץ' פוטר במפתיע

קרסנודאר הרוסית הודיעה אתמול במפתיע על פיטוריו של אקס מכבי ת"א, ולאדן איביץ'. "קרסנודאר מודה לאיביץ' על עבודתו ומאחלת לו הצלחה בהמשך הקריירה ובחיים", נכתב בעוקצנות בהודעת הקבוצה, שנמצאת במקום השני בליגה עם 39 נקודות אחרי 20 מחזורים - נקודה בלבד מתחת לזניט סנט־פטרסבורג המוליכה. לפי הדיווחים ברוסיה, הסיבה לפיטוריו היא מחלוקת עם הבעלים סרגיי גליצקי על רקע הפרסומים על כך שניהל מו"מ עם ספרטק מוסקבה, וכעת הסרבי בן ה־46 צפוי להתמנות למאמן של הקבוצה שנמצאת במקום השישי - שמונה נקודות מתחת לקרסנודאר.