360 דקות קריית־שמונה לא הבקיעה גול.
אם זו הייתה כל קבוצה אחרת, לא היה מה להתעכב על זה. אבל כשזו הראשונה בלאומית, זו שאמורה לדלג לליגת העל כמו במבי עם ענף רענן בפה, אתה מרים גבה. או שתיים. כל הגבות שיש לך.
רק שאז, בשישי, דקה 93, מול הפועל ר"ג, קריית־שמונה שוברת את הבצורת במהלך של בית־ספר גבוה לכדורגל. אריאל שרצקי דוחף לרחבה, אביחי וודג'ה מוריד מדוד ומוחמד אבו־רומי מפרק עם השמאל מ־18 מטר לפינה הרחוקה. בוםםםם.
ואז החגיגות. אקסטרה חגיגות. כאלה שבאות אחרי 360 דקות יבשות ועשויות מערימות שחקנים, ומריצת גליץ' לקהל, ומהורדת חולצה, ומצהוב על הורדת החולצה.
כשטוב הכל טוב, באמת. רק שלא בטוח שאחרי 360 הדקות הבאות שבהן קריית־שמונה לא תבקיע, היא עדיין תהיה במקום הראשון. רק אומר.
ˆ ˆ ˆ
מכירים את הקטע שבא מאמן, מסבך קבוצה במאבקי ירידה, מפוטר, ואז אותו סרט בקבוצה הבאה שלו, עד שמצטבר חשש שיוריד שתי קבוצות באותה עונה?
אז עופר טסלפפה. מאמן רציני, אין מה לומר. הישגים, הכל. אחד שהעלה קבוצות ליגה בקריירה שלו.
רק שהשנה, בליגת העל, לא הלך לו עם הפועל פ"ת. לא הלך ברמה של מקום אחרון פלוס נשיקה במצח פלוס רכבת אקספרס הביתה. ועכשיו, בהפועל ראשל"צ, הקבוצה החדשה־ישנה שלו, הוא כבר עם שני הפסדים משני משחקים, האחרון בשישי, נגד בני־יהודה. בזמן שהתחתית, הפעם זו של הלאומית, על אש גבוהה תחתיו.
זה יהיה לא נעים אם ההוא שמתמחה בהעלאה קבוצות, יוריד שתיים במכה.
ˆ ˆ ˆ
מודה שלא יודע איך לאכול את הייפורד אדג'י. שחקן כנף עם כל הנתונים. מהיר, זריז, גולר, מאלה שעושים בלגנים להגנות. במכבי יפו הייתה לו פתיחת עונה מעולה. אפילו הבקיע שלושה. אבל אז נפלט. ענייני משמעת וכאלה.
שחקן עם נתונים כמוהו לא אמור להיפלט. רק שעכשיו, בבית החדש שלו, בני־יהודה, קבוצה שמצאה את עצמה בלי חלק קדמי, הוא קיבל את הצ'אנס של החיים לתקן.
בשישי, כשכבש מתוך הרחבה את הראשון לרשת של הפועל ראשון, אולי, לכו תדעו, תהליך התיקון החל. נעדכן.
ˆ ˆ ˆ
תוצאות המחזור ה־26: הפועל ר"ג - קריית־שמונה 1:0. מוחמד אבו־רומי (93).
הפועל ראשל"צ - בני־יהודה 2:0. הייפורד אדג'י (4), גיא סביליה (45+1).
הפועל עפולה - הפועל רמה"ש 1:0. ריצ'רד קולה (93).
כפר־סבא - אום אל־פאחם 0:2. ארי כהן (45, 45+2). (ספי פסטרנק)