חברת הכבלים יס תמכור לראשונה טלוויזיות ומשיקה את "יס שופ" שתציע מסכי טלווזיה של מותגים מובילים: הייסנס, סמסונג, וסוני, עם אפשרות לפרוס את הקנייה ל־36 תשלומים. הרכישה כוללת הובלה והתקנה חינם ואחריות מהיבואן הרשמי.
יס מתכוונת להגדיל את הכנסותיה באמצעות מכירת הטלוויזיות והיא מצטרפת לחברת פלאפון שהכריזה גם היא לאחרונה שתכל למכור מוצרי חשמל "לבנים" – מקררים, תנורים, מכונות ומייבשי כביסה, כיריים ועוד תחת המותג "פלאפון הום", כאשר לקוחות החברה יוכלו לשלם דרך החשבונית החודשית.
בין השיקולים להיכנס לתחום, העובדה כי אתרי האונליין של שופרסל ועזריאלי שמכרו גם מוצרי חשמל לבית וטלוויזיות סגרו את הפעילות לאחר הפסדים.
לפי ההערכות, היקף שוק מכשירי הטלוויזיה בישראל עומד על כ־1.4 מיליארד שקל בשנה.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של יס: "שוק מסכי הטלוויזיה הוא מנוע צמיחה עבורנו. אנחנו צופים כי לקראת שידורי האולימפיאדה ומשחקי היורו בכדורגל בקיץ, הביקושים לטלוויזיות חדשות יעלו בדומה למה שראינו בתקופת הקורונה".
לדבריו, מסקר שנערך לקראת השקת השירות עולה כי 86% מהישראלים ציינו את גודל המסך כשיקול המרכזי בקניית מסך טלוויזיה ו־66% ציינו את המחיר במקום השני. במחצית מהבתים יש טלוויזיה עם מסך בגודל של 55 אינץ' ויותר. עוד עולה, כי ל־90% מהישראלים יש טלוויזיה בבית (לרובם בסלון), ובבית ישראלי ממוצע יש שני מכשירי טלוויזיה פעילים. ל־54% יש טלוויזיה בחדר השינה ול־%36 יש טלוויזיה בחדר שינה של אחד או יותר מהילדים. ל־2% מהישראלים יש טלוויזיה גם במטבח.