את "מלודי" פתחו ירדן גולדשטיין-סבג ושניר סבג, זוג נשוי, לפני כשנה, ולא שיערו לעצמם לאיזו טלטלה עסקית ייקלעו בגלל המלחמה. עכשיו, כשימי הבישולים בסירי ענק למפונים מאחוריהם, הם חזרו לארח אנשים שמגיעים בערב לבושים היטב, משיקים לחיים בכוסות קוקטייל ואוכלים יפה. "רצינו להביא חדשות במזון ובעיצוב", מספרת ירדן על הבייבי שלה. "מסעדה כזו במרכז העיר זה משהו שלא היה קודם".
1 צפייה בגלריה
yk13984936
yk13984936
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בין המנות תמצאו דליקטסים כמו סביצ'ה דג ים דרומי, חציל פריך עם יוגורט עשבים ודיפ עגבניות, ניוקי כמהין, פיצות עשויות בטאבון, פסטות ומנות דגים כמו שיפוד סלמון, פילה מוסר ים בקרם שרי כתום, לברק אלי אוליו ועוד. בשישי בצהריים יש מנות מיוחדות נוספות, באווירת קבלת שבת.
מלודי, התמרים 22, אילת. 08-9232303. כשר

במוד הנכון

MOOD מסמל את המהפך הקולינרי שאילת עוברת בשנים האחרונות. לא עוד מסעדות גנריות לכל המשפחה, אלא מסעדת שף מתוקתקת, עם בר ארוך ודרמטי משיש שחור, חלל ענק עם דקלים ובריכת מים, די-ג'יי שמרקיד את האווירה ומנות שעוברות חריכה עדינה באש גלויה בברנר, לפני שהן יוצאות לשולחן. המסעדה ממוקמת על גג מלון Now-vx המעוצב. התפריט מבוסס דגים, עם מנות כמו פילה לברק על ראגו עדשים שחורות וקרם עגבניות, קארי דגים תאילנדי עם קרס קוקוס ופטריות, ספרינג רול וייטנאמי במילוי דגים שעטופים בחסה אייסברג וגולת הכותרת - רולים מושקעים של סושי. יש גם קינוחים ענקיים תוצרת בית, כמו טארט לימון עם קרם לימון יוזו, מרנג ותחתית קראסט פיסטוק.
MOOD, דרך הים 5, אילת. 050-6007368. כשר