עמית זאב, הבעלים והמנכ"ל של של רשת הסופרים ההולנדית SPAR בישראל ערך שלשום אירוע השקה מיוחד לשותפים עסקיים ואנשי עסקים מובילים. הגיעו לברך: מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה אמנון מרחב, ראש עיריית כפר־סבא רפי סער, צביקה ויליגר, המנכ"ל והבעלים של טמפו דניאל בר ועוד.
• רשת קרפור הסבה את הסניף ההסטורי של מגה ברחוב כורזים בגבעתיים לסניף של קרפור מרקט - הפורמט המוזל של הרשת. מדובר באחד הסניפים הגדולים של מגה לשעבר, שמעליו היו ממוקמים המשרדי של הנהלת הריבוע הכחול בימי השיא שלה. לכבוד ההשקה מציעה קרפור בסניף הוזלות משמועתיות.
• רשת מכבי אסתטיקה מקימה לראשונה רשת שותפים בפריסה ארצית לטיפולים אסתטיים. השותפה הראשונה שמצטרפת היא רופאת העור הידועה ד"ר להבית אקרמן שלה קליניקות בהרצליה פיתוח ובנווה סביון. זאת במקביל לסניפי מכבי אסתטיקה בת"א, רעננה, ראשל"צ, חיפה ואשדוד.
פליימוביל בעסקת ענק עם חברת דיסני: תקבל רישיון לסדרת ערכות מבוססות דמויות דיסני. את פליימוביל משווקת בישראל משחקי יצירה־אורדע. סדרות דיסני פליימוביל יגיעו לישראל לקראת פסח.
• לראשונה שירות הרכב השיתופי של GoTo מציע מגוון פתרונות תחבורה לעסקים כמו חשבון עסקי המאפשר שימוש בצי הרכבים המגוון הנמצא בסמוך לבתי העובדים או המשרד, מסלול רכב ייעודי שיאפשר שיוך של רכבי GoTo לשימוש החברה ועובדיה בלבד ו"ליסינגמיש" המאפשר השכרת רכבים החל מחודש ועד לכל פרק זמן, ללא התחייבות מראש על 36 חודשים או מקדמה.