אחרי שלושה חודשים בלבד בתפקיד, המאמן היווני איליאס קאנצוריס עוזב את הפועל ירושלים בעקבות ההדחה מאירופה והיכולת הלא טובה בליגה. מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי הוא המועמד המוביל להחליפו.
"אנו מבקשים להודות מקרב לב לאיליאס", נאמר בהודעת המועדון. "הוא נכנס לסיטואציה מורכבת מאוד, לקח על עצמו אתגר מקצועי לא פשוט ועשה כמיטב יכולתו למען הצלחת הקבוצה.
"ואולם, הנהלת המועדון מרגישה כי לאחר ההדחה מליגת האלופות ולאור הרצון להגיע לשלבים המכריעים של העונה בצורה הטובה ביותר, היה צורך לבצע מהלך שמטרתו לאפשר לסגל השחקנים את הסיכוי הטוב ביותר לחזור ליכולת שאפיינה אותו עד כה".

גם חולון עפה מאירופה

הפועל חולון סיימה את דרכה באירופה עם ניצחון 60:64 על מורסיה בשלב הטופ־16 של ליגת האלופות, שלא הספיק לה מכיוון שפרומיתאס ניצחה את א.א.ק אתונה 67:79. מורסיה עלתה לרבע הגמר מהמקום הראשון, פרומיתאס מהשני וחולון כאמור נשארה בחוץ. שלוש הקבוצות סיימו במאזן 2:4. ג'סטין סמית' בלט בחולון עם 20 נקודות ו־7 ריבאונדים. (סתיו איפרגן)

נבחרת הנוער: צעד ראשון ליורו

נבחרת הנוער פתחה אמש את משחקיה בשלב העילית של מוקדמות היורו עם ניצחון 0:2 על בוסניה, משערים של המחליפים אניס פורת עיאש (63) וסייד אבו פרחי (67, בפנדל), דקות ספורות לאחר שנכנסו לשחק. ישראל הייתה עדיפה לאורך כל המשחק והגיעה למצבים רבים, שרק שניים מהם נוצלו.
בשבת תשחק ישראל נגד מונטנגרו, שהפסידה אתמול 2:1 למארחת נורווגיה. הראשונות בשמונת הבתים יעלו ליורו יחד עם שבע הסגניות הטובות ביותר.