שער של המחליף קייטאן שמיט בדקה ה־89 השלים מהפך פולני (1:2), והשאיר את הנבחרת הצעירה של ישראל על אפס נקודות גם בתום ארבעה משחקים במוקדמות אליפות אירופה.
פתיחת המשחק, שנערך בעיר ינה שבגרמניה, הייתה שייכת לישראל, וכבר בדקה החמישית עדי יונה העלה אותה ליתרון מבישול של אלעד מדמון, שחטף את הכדור ממגן פולני. הנבחרת של גיא לוזון המשיכה ללחוץ גבוה ולהגיע למצבים, אבל בהמשך הפולנים נכנסו למשחק וסיכנו את שערו של ניב אליאסי, בעיקר בכדורים חופשיים שהוגבהו לרחבה. אחד מהם גם הניב את שער השוויון בדקה ה־58. כדור קרן נהדף לפיליפ שימצ'אק, שבעט וולה מתוך הרחבה, אליאסי לא הצליח לקלוט והבלם המחליף מקסימיליאן פינגוט בעט פנימה.
החילופים של לוזון העירו את משחק ההתקפה של ישראל, אבל השער נפל דווקא בצד השני בתום מבצע אישי של שמיט וכדור מסובב לפינה הרחוקה. נבחרת ישראל תישאר בגרמניה ותתארח ביום שלישי אצל הנבחרת המקומית, שבמאזנה ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים.
ישראל: ניב אליאסי, רועי אלימלך, נועם מלמוד, יונתן מולדר, עילי פיינגולד, איינאו פרדה (84 בסאם זערורה), רוי נאוי (66 רן בנימין), עדי יונה (73 עידן טוקלומטי), אלעד מדמון (84 סתיו נחמני), סוף פודגוראנו, מוחמד אבו־רומי (73 אמיר גנאח).
נוער. ישראל תפגוש מחר (20.00) בנורווגיה את מונטנגרו במשחק השני מבין שלושה בשלב העילית, ממנו תעלה נבחרת אחת לאליפות אירופה שתיערך בקיץ בצפון אירלנד, אחרי ששלשום ניצחה את בוסניה 0:2. המאמן אופיר חיים: "הרמה פה מאוד גבוהה, הנבחרות מגיעות עם המון פיזיות ומהירות. נעשה הכל כדי לנצח ולהגיע למשחק השלישי מהמקום הראשון בבית". (נדב צנציפר)
ליגה לאומית. היום (15.00) בפתיחת המחזור ה־27: הפועל ראשל"צ – הפועל ר"ג, בני־יהודה – הפועל עפולה, הפועל רמה"ש – נוף־הגליל, אום אל־פאחם – כפר־קאסם.
גביע המדינה בכדורסל. אתמול נערכה הגרלת משחקי שמינית ורבע הגמר, שייערכו ב־27 וב־31 בחודש. משחקי רבע הגמר: הפועל חולון/הפועל חיפה - בני הרצליה/באר־שבע, קריית־אתא/הפועל אילת - נס־ציונה/הפועל עפולה, הפועל ירושלים/גליל עליון - הפועל ת"א, מכבי ר"ג - מכבי ת"א.
פורסם לראשונה: 00:27, 22.03.24