מותג טיפוח השיער רמינגטון השיק את מכונת הגילוח מדגם XR1600, אשר נועדה לגילוח הקרחת ומתהדרת ב־5 ראשי גילוח מסתובבים, לגילוח קרוב יותר ובהתאמה מלאה לצורת הראש.
1 צפייה בגלריה
yk13852424
yk13852424
(צילום: יח"צ)
בישראל שניים מכל שלושה גברים מתהדרים בקרחת. לפי החברה המכונה מתאימה את עצמה לכל סוג קרקפת ומאפשרת תוך דקות לשפר את מראה הקרחת. להטעין ולהשתמש בכל מקום ובכל זמן, פשוט להגיע לקרחת מתוחזקת ללא לכלוך וללא מאמץ. יש לה פונקציה של TURBO SPEED לפעולת גילוח מהירה – בכשתי דקות עבודה בלבד. בעלת 30% יותר גמישות להתאמה לצורת הקרקפת, אשר מאפשרת גילוח קרוב ככל האפשר (0.2 מ"מ), בעלת עמידות מלאה למים, טרימר־קוצץ נשלף, תא ניקוי נשלף, קומפקטית וקלה לנשיאה ונטענת בעזרת כבל USB. המכונה מגיעה לזמן עבודה של 60 דקות לאחר טעינה מלאה וכוללת תיק אחסון.
מחיר: 399 שקלים
מה חשבנו? מכונת הגילוח קטנה וזריזה ונוחה מאוד לעבודה. המבנה שלה מורכב מ־5 סכינים מסתובבות גמישות כך שניתן להגיע לכל פינה בראש והיא מתאימה בצורה מושלמת למבנה הקרקפת. היא ידידותית מאוד לשימוש ומותאמת גם למבנה כף היד כך שהפעולה קלה וחלקה. האופציה לשטוף אותה במים לאחר השימוש בהחלט מוסיפה לקלות התפעול והתחזוקה. קחו בחשבון שלא מדובר בגילוח חלק כמו בסכין גילוח אבל זה מספיק טוב כשרוצים לתחזק את הקרחת בשימוש יומיומי ומהיר.
ציון: 9
שורה תחתונה? פתרון נהדר לשימוש יומיומי לבעלי קרחת שרוצים מראה חלק בקלות ובמהירות.