חיה בסרט

לכבוד יום הקולנוע, שחל ממש היום, נראה לי אך הגיוני שנחלוק כאן כמה שיעורי ביוטי בלתי נשכחים מסרטים. כאלה שבאמת צריך לקחת הלאה כצידה לדרך:
1. שגבות לא צריכות להיות תאומות. גם אחיות זה סבבה (אודרי הפבורן, "ארוחת בוקר בטיפאני")
2. שבושם אפשר לרסס בהרבה מקומות. למשל על קורות חיים. (ריס ווית'רספון, "לא רק בלונדינית")
3. שתלתלים זה הרבה יותר שווה מקארה פלטיניום (ג'וליה רוברטס, "אישה יפה")

אליס בארץ הפלאות

תשמעו סיפור: בקיץ האחרון הייתי בחופשה ארוכה, ובמהלכה הגעתי גם ל"ספורה" בברצלונה, שם נחשפתי למוצרים של המותג MASQMAI שנחשב די לוהט בקרב בלוגריות ברשת. התלהבתי והמשכתי הלאה. לפני חודשיים גיליתי שרשת "אפריל" מביאה את המותג באופן בלעדי, והשמחה שלי הייתה גדולה. בכל זאת, מדובר במוצרים המבוססים על מיצוי רכיבים טבעיים, נטולי פרבנים, SLS וסולפטים עם כמה מוצרי כוכב סופר־מבוקשים. "אני כל כך שמחה שהמותג הגיע לישראל. אני מתחברת לאנרגיה הישראלית ולכישרון שיש לישראלים. כשאני רואה משהו ומתלהבת ממנו ברשת תמיד צוחקים עליי שבטוח שוב מדובר באיזה אמן או השראה ישראלית", חיממה לי את הלב בשיחת זום אליס קמפלו, בעלת המותג שקשה שלא להתאהב בה. אגב, אם השם שלה נשמע לכם מוכר, זה לא בכדי – היא דוגמנית ידועה, אושיית רשת ואשתו של אלברו מוראטה, כוכב ריאל מדריד. "מגיל צעיר נמשכתי לקוסמטיקה. כל חצ'קון שיצא לי היה משגע אותי, ותמיד היה לי חשוב שהעור שלי ייראה טוב. בהיריון עם התאומים (יש לה ארבעה ילדים, והיא חגגה החודש 29!) הגוף שלי השתנה, וניסיתי שמני גוף שונים לסימני מתיחה ואז אלברו אמר לי 'עם כל הידע שלך בקוסמטיקה – אולי תפתחי מוצר שיעבוד טוב?' ופשוט דחף אותי לפתח את המוצר הראשון של המותג, Natural Beauty Elixir, שמן שמתאים גם לפנים, גם לגוף ואפילו לשיער". לצידו, אגב, אפשר למצוא מוצרי טיפוח נוספים, מוצרי איפור, מוצרים לגוף ושלל מוצרי שיער החל מ־95 שקל לשפתון ועד ל־315 שקל לערכת מוצרים לשיער.


פס ייצור

יש רגעים בחיים שבא לי קצת למרוד. במובן האופנתי של המילה. כי בואו, פסים לרוחב זה נחמד, אבל די, הגיע הזמן לחדש עם משהו אוורירי קצת יותר. אז אם תרצו או לא – לתחושתי הגיעה השעה של פסי האורך, שאולי מושאלים מהמלתחה הגברית, אבל לי באופן אישי אין שום בעיה עם זה. אז בין שתתחילו בחולצות מכופתרות ובין שבתיקים בצבעוניות מגניבה, לדעתי כל מה שחשוב זה שתיתנו להם קצת במה. אל תדאגו, כשקצת מזיזים את הגבינה, היא הרבה יותר טעימה.